blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
243 chybny export obj konkretne unwrap. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4628 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Legon [ pát dub 13, 2007 12:32 am ] |
Předmět příspěvku: | 243 chybny export obj konkretne unwrap. |
Ahoj moj oblubeny pracovny postup> Modelovanie v blendery mapovanie v blendery render v inom softe (blendery to proste neviem nie ze by som nejako vinikal v inom ale v blendery som uplne mimo) Tak som si aj teraz urobil zakladny mesh v blendery> render blender ![]() ![]() namapoval som si ho a sup s nim do Mudboxu na detaily, ze sa priucim mudboxu a tak. stravil som nad tym nejaku tu hodinku ako som sa ucil a vyslo toto> screen z mudboxu ![]() tak cely spokojny ze idem si spravit normal mapu nech si to pozriem v low ako to bude vyzerat ![]() Moje prekvapenie texture coordinators error ![]() a badanie preco 243 mi exportla model do OBJ spravne a aj unwrap bol krasne rozlozeny ale vrcholy jednotlivych polygonov boli oddelene, proste vyskladany obrazok s oddeleneych polygonov. tak som skusal opatovne exporty atd a vzdy to iste ![]() Ale exporty do OBJ som predtym bezne robil a boli OK tak som si nainstaloval opat 242 a vuala vsetko OK Az na moje nervy ked som po cca 4 - 5 hod prace na tej tvari zistil ze generovat normalu mi nepojde ![]() ak viete nejake vysvetlenie prosim sem s tym ![]() tak to bol taky moj vylev na blender ![]() ![]() ![]() |
Autor: | freekill [ pát dub 13, 2007 6:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno ve 2.43 me taky par exportu blbne, nekdy mrví mesh apodobne. Asi to nejak nedotahli dokonce a na skripty zapomneli...To rozkládání na casti me taky dela pri exportu do 3ds a obj s nepochopitelnych duvodu a celkem to s*re, protoze ti tam pak pribyde o par tisic vertexu navíc.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |