blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

243 chybny export obj konkretne unwrap.
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4628
Stránka 11

Autor:  Legon [ pát dub 13, 2007 12:32 am ]
Předmět příspěvku:  243 chybny export obj konkretne unwrap.

Ahoj
moj oblubeny pracovny postup>
Modelovanie v blendery
mapovanie v blendery
render v inom softe (blendery to proste neviem nie ze by som nejako vinikal v inom ale v blendery som uplne mimo)

Tak som si aj teraz urobil zakladny mesh v blendery>
render blender :D
Obrázek
namapoval som si ho a sup s nim do Mudboxu na detaily, ze sa priucim mudboxu a tak.

stravil som nad tym nejaku tu hodinku ako som sa ucil a vyslo toto>
screen z mudboxu
Obrázek
tak cely spokojny ze idem si spravit normal mapu nech si to pozriem v low ako to bude vyzerat ;)

Moje prekvapenie texture coordinators error :(
a badanie preco
243 mi exportla model do OBJ spravne a aj unwrap bol krasne rozlozeny ale vrcholy jednotlivych polygonov boli oddelene, proste vyskladany obrazok s oddeleneych polygonov. tak som skusal opatovne exporty atd a vzdy to iste :(

Ale exporty do OBJ som predtym bezne robil a boli OK tak som si nainstaloval opat 242 a vuala vsetko OK

Az na moje nervy ked som po cca 4 - 5 hod prace na tej tvari zistil ze generovat normalu mi nepojde :(

ak viete nejake vysvetlenie prosim sem s tym ;)

tak to bol taky moj vylev na blender :D :D ale najcastejsie je chyba medzi monitorom a stolickou takze ... ak viete co som spravil zle prosim sup sem s tym ;)

Autor:  freekill [ pát dub 13, 2007 6:37 am ]
Předmět příspěvku: 

Mno ve 2.43 me taky par exportu blbne, nekdy mrví mesh apodobne. Asi to nejak nedotahli dokonce a na skripty zapomneli...To rozkládání na casti me taky dela pri exportu do 3ds a obj s nepochopitelnych duvodu a celkem to s*re, protoze ti tam pak pribyde o par tisic vertexu navíc..

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/