blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Matný a Lesklý předmět http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4619 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sadam [ stř dub 11, 2007 12:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Matný a Lesklý předmět |
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli nějak jde nastavit lesk a mat u předmětu. Některé zde uvedené projekty vypadají matné a některé lasklé, jak toho také docílím? Dá se to nějak nastavit? Děkuji za odpověd. |
Autor: | Alfisko [ stř dub 11, 2007 4:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() snad to pomuze, ale jestli chces delat poradny realny sceny tak bude asi lepsi "node editor" ale ten je hodne slozitej.. a ja ho stejne neumim.. |
Autor: | pedu [ čtv dub 12, 2007 6:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pre naozaj lesklý objekt je dobré použiť Ray mirror, čo je v ďalšej záložke. Prípadne textúru typu EnvMap - to je textúra, ktorá obsahuje pohľad na iné veci - áno, pri lesklom objekte je potrebné mať aj iné veci na scéne, aby vyzeral ako naozaj lesklý. Inak nebude vyzerať vôbec ![]() Pre matný povrch je potrebné dať HARD čo najmenšie. a je dobré zameníť Lambert na Oran nayar a nastaviť ho. A temer vždy je dobré pridať textúru s nastavením NOR - ktoré urobí povrch nerovným - aj lesklý meč má isté vrypy, či priehlbinky po kovaní. Potom je reálnejší odraz na ňom. Zrkadlo môže byť dokonale rovné - bez textúra. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |