blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
TEXTURY http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4607 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Sagi [ pon dub 09, 2007 10:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: TEXTURY |
BOBOR píše: POZNATE NIAKE CESKE NAVODY JAK DAT NA OBJECT TEXTURU + NIAKE WEBY NA TIE TEXTURY ALEBO EKBY STE MI TO VY VYSVETLILI AKO DAT NA NAPR N CUBE NIAKU TEXTURU PLS DIKI
zkus http://www.justfuckinggoogleit.com/ a nebo ceskou verzi tohoto skveleho tutorialu http://www.sitokurvavygoogluj.cz/ . kdyby se nekdo divil, tak jen oplacim tenhle pristup podobnym PS.: linky jsou to opravdu skutecne!!! |
Autor: | Slange [ pon dub 09, 2007 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Rad by som ta upozornil na niekolko detailov. Poprve, neviem co sa pytas. Je to dost tazke dedukovat z textu v ktorom na nas KRICIS, v ktorom chybaju ciarky a bodky, a su poprehadzovane pismena. Ked nemas cas napisat svoju otazku, tak mi nemame cas ju riesit. Radil by som precitat tento thread: http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2233 PS: Ak by si trochu pohladal, tak vsetko najdes. Len pri peknom UTFG som vhodnou kombinaciou slov nasiel vsetky tutorialy na 3dscene. A co sa tyka textur. Hmmm, niekde na tomto fore som videl nieco ako "Blender linky a Obecne CG linky", ale to asi nebude ono. |
Autor: | montana [ úte dub 10, 2007 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
skus tento link http://www.3dscena.cz/art/3dscena/Blend ... l-tut.html je na modelovanie aj na texturovanie. Inac staci ak zavitas na 3dscenu a tam ich mas dost. |
Autor: | wassek [ sob říj 13, 2007 6:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nevie mi niekto poradit, ako by som vedel pridat dve rozne textury na plane z oboch stran??? |
Autor: | freekill [ sob říj 13, 2007 6:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wassek píše: nevie mi niekto poradit, ako by som vedel pridat dve rozne textury na plane z oboch stran???
1) nepis jinou otazku do uplne jineho vlákna 2) v UV face modu si na jednu stranu dej nejakou texturu(treba trávu), cili oznacis face nahrajes texturu trávy, oznacís druhý face a nahrajes texturu třeba dřeva. 3)Dale postupuj podle tohoto tutoriálu pokud to chces pro render viewtopic.php?t=966 |
Autor: | Antharon [ sob říj 13, 2007 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, na plane to bude zlozite, skor pouzi kocku a zuz ju takmer na nulu a hrany daj cierne a je to.... |
Autor: | freekill [ sob říj 13, 2007 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo aha na plane, tak to se obávám ze nepujde musís mit leda zuzenou krychli aby vapadala jak palne |
Autor: | wassek [ ned říj 14, 2007 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a nestacilo by, kebyze spravim extredute z plane chcem spravit animaciu, ako sa otvara oznamko a postupoval som tak, ze som si spravil obrysy oznamka z plane a nechcel by som to robit odznova s kockou |
Autor: | freekill [ ned říj 14, 2007 3:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Muzes extrudovat, to je uplne jedno |
Autor: | Alfisko [ pon říj 15, 2007 7:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wassek píše: nevie mi niekto poradit, ako by som vedel pridat dve rozne textury na plane z oboch stran???
snad nas "Admin from hell" nevybuchne.. |
Autor: | taby [ úte říj 16, 2007 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, nemusíš hned dělat krychli. Mělo by zabrat i to, když pouze duplikuješ tu plochu a nebudeš s ní hýbat (tj. budou mít identickou polohu s původní plochou). Pak prohodíš normály u nové plochy a můžeš na ní dát jinou texturu a bude to oboustranné. |
Autor: | Ragnos [ úte říj 16, 2007 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no já bych ten druhý plane trošku odsadil protože to překrývání může dělat neplechu i když se vypne doublesided, stačí jenom o trochu odsadit. Tak jsem třeba řešil hrací karty s tím že to byl potom jeden objekt tak se s tím pracovalo stějně dobře jako s jedním planem. |
Autor: | taby [ úte říj 16, 2007 2:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, v tom máš pravdu, protože jsem jednou toto dělal a neplechu mi to sem tam udělalo. Je fakt, že jsem to odsadil o minimální možnou vzdálenost (tj. 0.001 BU) a pak byl klid. |
Autor: | wassek [ pát říj 19, 2007 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
s tym extreduovanim mi to nejak nechce ist, tak som skusal cez UV, chcem sa spytat, ze ako si tam prepnem na druhu stranu |
Autor: | Alfisko [ pát říj 19, 2007 7:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wassek píše: s tym extreduovanim mi to nejak nechce ist, tak som skusal cez UV, chcem sa spytat, ze ako si tam prepnem na druhu stranu
Namapovat muzes jen jednu stranu, jestli chces mit otexturovanou i druhou tak musis udelat takovy trik. A to, ze proste posunes plane o 0.00prd za ten plane co tam mas, pak prehodis normaly, (flip normals - pokud nemas doublesided.. ale render bere vetsinou double sided i kdyz je mas vypnute..) no a vesele texturujes proste na jiny plane co zastupuje druhou stranu toho prvniho, jinak by to mozna slo udelat kdyz by sis dal dve UV mapy na jeden plane, ale to by bylo hodne komplikovane, jeste k tomu mi to zavani pruhlednosti |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |