blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
černé fleky http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4570 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | xeonikx [ úte dub 03, 2007 9:24 am ] |
Předmět příspěvku: | černé fleky |
co jsou sakra ty černé fleky, které se tvoři, když modeluju, nechci je tamm.? |
Autor: | Bumpkin [ úte dub 03, 2007 11:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
normaly, kdyz na to das smoth tak ti to udela cerny cary ze?? v edit modu oznac cely model (Ackem) a pak zmackni ctrl+n |
Autor: | xeonikx [ úte dub 03, 2007 1:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
o carach nic nevim, ale tamto funguje, ale ta černota mi nezmizela uplne všude, za pomocí ctrl n jenom na rovinách? |
Autor: | pedu [ úte dub 03, 2007 1:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ctrl N prepočíta normály, aby lepšie fungoval smooth. Ešte môžu byť vertexy zasunuté dovnútra. Treba si to pozrieť vo Wireframe, či neprechádzajú hrany cez plochy. |
Autor: | DonaldX [ úte dub 03, 2007 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: černé fleky |
xeonikx píše: co jsou sakra ty černé fleky, které se tvoři, když modeluju, nechci je tamm.?
Čo je to za dotaz Keby sa Bumpkin netrafil do tvojho problému tak neviem. Označ si fejs ktorý ti zobrazuje "černý flek" a prevrať normálu (W, flip normals), ale najskôr budeš mať asi chybu vo wire. PS : co jsou sakra ty žlutý fleky, které se tvoři, když chcaju, nechci je tamm.? |
Autor: | mad_eye [ úte dub 03, 2007 3:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aby blender poznal kam ma normaly zamirit tak musis mit model ktery se da rozolozit na plosnou sit. Jednoduse ti na zadnou hranu nesmi navazovat vice nez dva facy. |
Autor: | Sagi [ úte dub 03, 2007 3:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mad_eye píše: Aby blender poznal kam ma normaly zamirit tak musis mit model ktery se da rozolozit na plosnou sit. Jednoduse ti na zadnou hranu nesmi navazovat vice nez dva facy.
jak potom udelat napriklad trubku ktera se v urcitem miste rozpoji na dve? proste takove "Y" ? ja to udelal. Samozrejme jdou 3 face z jedne hrany a blender to nedokaze rozlozit na sit. Ale asi sem mel stesti protoze chybu v normalach nemam. Dokonce i subsurf si s tim poradil, i kdyz to nevypada uplne spravne. |
Autor: | mad_eye [ úte dub 03, 2007 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: mad_eye píše: Aby blender poznal kam ma normaly zamirit tak musis mit model ktery se da rozolozit na plosnou sit. Jednoduse ti na zadnou hranu nesmi navazovat vice nez dva facy. jak potom udelat napriklad trubku ktera se v urcitem miste rozpoji na dve? proste takove "Y" ? ja to udelal. Samozrejme jdou 3 face z jedne hrany a blender to nedokaze rozlozit na sit. Ale asi sem mel stesti protoze chybu v normalach nemam. Dokonce i subsurf si s tim poradil, i kdyz to nevypada uplne spravne. Neni zadny duvod aby takovy model obsahoval tri facy na jedny hrane. Zamysli se nad tim. |
Autor: | Bumpkin [ úte dub 03, 2007 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mad_eye: on asi myslel vertexy Sagi: hrana=edge a to tvori dva a vice vertexu (ta primka co je mezo dvouma vertexama) a fejs je tvoren 4ma vertexama |
Autor: | xeonikx [ úte dub 03, 2007 5:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Omlouvam se, za špatná vyjádření, nevěděl jsem jak ty černé skrvy popsat.. |
Autor: | tol [ úte dub 03, 2007 5:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx píše: vzkaz pro donaldax : jestli se ti v ČR něco nelibi tak jsem neztrkej ten tvuj ptačí zobák, nebo ti ho rozbiju.. a zůstan za hranicema ostatním díky, už vím v čem je problem,
Tohle jsi doufám, už ve vlastním zájmu, nemyslel vážně a věřím, že se DonaldoviX omluvíš. A hlavně to prosím nezkoušej omlouvat smailíkama, ty to neomlouvají. Tohle je komunita slušných lidí a podobné chování zde nebudu tolerovat |
Autor: | Solid Liquid [ úte dub 03, 2007 5:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
brzdi, bud rad, ze se nekdo vubec pokousel pochopit, co mas za problem z toho, jakym zpusobem jsi ho popsal. nehlede na ty nacionalisticky narazky, ktery, i kdyz asi ve srande, by sis mel odpustit. |
Autor: | freekill [ úte dub 03, 2007 5:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No nezlob se ale souhlasím s DonaldemX otazka typu? Co jsou doprd*le ty cerny fleky je trosku, ehm, divná a moc s toho nejde poznat co myslíš... A nadavat tady na to ze je ze Slovenska je fakt ubohé |
Autor: | Bumpkin [ úte dub 03, 2007 6:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx: ted si si to tu pekne pohnojil priste uz na ty tvoje blby otazky odpovidat nebudu ton clovek umi vic s blenderem jak ty a ty ho takhle urazis, je videt jak si malej, hezky by si mel doma sedet a nevytahnout paty z baraku dokud nesezeres dost vitaminu IQ |
Autor: | SirThomas [ úte dub 03, 2007 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx píše: vzkaz pro donaldax : jestli se ti v ČR něco nelibi tak jsem neztrkej ten tvuj ptačí zobák, nebo ti ho rozbiju.. a zůstan za hranicema ostatním díky, už vím v čem je problem,
Už jsem tento týden udělil jeden BANÁN, koukám že bude brzy druhý. Pokud tě rodiče nenaučili slušnému chování, zde tě to učit nebudeme. Nemáš ani první ani desáté varování, ale rovnou to poslední. Jeden špatný krok a jdeš odtud. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |