blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Material pruhledny pro AO http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4558 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Solid Liquid [ sob bře 31, 2007 9:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Material pruhledny pro AO |
Ahoj, potrebuju halo efekt za raytracovanym sklem a tak jsem ho udelal umele pomoci blend textury namapovane na plane s ray transp. Vse funguje, jen mam problem s AO, ktera zachytava i pruhledny plane a tvori pod nim tmavsi fleky, nevite jak materialu priradit "neviditelnost" pro AO? Diky, SL. |
Autor: | Genom [ sob bře 31, 2007 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No já vždy když používám sklo a halo,tak sklo dávám do jiného layeru...potom problém s průchodností halo skrz sklo není a stíny nebo fleky mi to taky nedělá...ať už to renderuju klasicky,nebo zkrz AO... |
Autor: | Solid Liquid [ ned dub 01, 2007 7:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky moc, funguje to ok. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |