blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Material pruhledny pro AO
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4558
Stránka 11

Autor:  Solid Liquid [ sob bře 31, 2007 9:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Material pruhledny pro AO

Ahoj,
potrebuju halo efekt za raytracovanym sklem a tak jsem ho udelal umele pomoci blend textury namapovane na plane s ray transp. Vse funguje, jen mam problem s AO, ktera zachytava i pruhledny plane a tvori pod nim tmavsi fleky, nevite jak materialu priradit "neviditelnost" pro AO?

Diky, SL.

Autor:  Genom [ sob bře 31, 2007 10:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

No já vždy když používám sklo a halo,tak sklo dávám do jiného layeru...potom problém s průchodností halo skrz sklo není a stíny nebo fleky mi to taky nedělá...ať už to renderuju klasicky,nebo zkrz AO...

Autor:  Solid Liquid [ ned dub 01, 2007 7:17 am ]
Předmět příspěvku: 

Diky moc, funguje to ok.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/