blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

zacyklenie pohybu po krivke
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4511
Stránka 11

Autor:  Sagi [ ned bře 25, 2007 7:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

oznacit kameru a v IPO editoru zacyklit pohyb

Autor:  taby [ pon bře 26, 2007 6:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ako

dudo1904 píše:
kameru asi nie ja by som chcel zacyklit pohyb viacerych meshov po kruznici. pS: ako sa cykli v ipo editore?

Pokud máš v IPO už křivky pohybu objektu, tak stačí pouze vybrat z menu "Curve" -> "Extend mode" -> Cyclic

Autor:  taby [ pon bře 26, 2007 5:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud by se objekt měl otáčet například kolem osy Z, tak si označ objekt a v IPO přidej na snímek 1 klíč (Ctrl+LMB) k rotaci kolem osy Z (RotZ). V IPO se pomocí TAB přepni na editaci bodů a zarovnej klíč (Vertex X = 1, Vertex Y = 0) pomocí Transform Properties (N). První číslo udává snímek a druhé "stupně".
Má-li se otočit o 360° za 100 snímků, tak opět přidej bod a nastav jeho hodnoty (Vertex X = 101, Vertex Y = 36).
Nyní se vrať do křivek (TAB) a v menu "Curves -> Extend mode -> Cyclic" nastav opakování.
Snad je to pochopitelné. :wink:

Autor:  taby [ pon bře 26, 2007 5:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: je dik

dudo1904 píše:
jasne pochopilne to je diky. Funguje to. Som ale lama :lol: .Center som dal do stredu a potom len rotZ. Ale by som chcel vediet ci sa to neda spravit aj tak aby sa mesh posuval zacyklene a este by sa aj krivka na kt. lezi otacala. Nieco ako model atomu . Este raz vdaka taby .

Jestli to dobře chápu, tak stačí stejným způsobem nastavit otáčení i pro ni. :wink:

EDIT: Ale nejejdnoduší asi bude přiřadit v IPO křivce stejnou akci, kterou již máš vytvořenou pro objekt, pokud to je možné, což nevím, protože jsem ten tvůj projekt neviděl. pak by byla na řadě možnost, kterou jsem ti prve napsal. 8)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/