blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

spatne mapovana HDRI
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4496
Stránka 11

Autor:  Sagi [ čtv bře 22, 2007 10:14 pm ]
Předmět příspěvku:  spatne mapovana HDRI

delal sem test s hdri mapou, je to muj prvni model kde sem to pouzil, ty objekty jsou jen tam jen tak, nema to zadnej hlubsi smysl.

jde mi o to, ze mraky se na tej odrazenej mape jakoby "stejkaji" do jednoho bodu "na obzoru" ... nevite co s tim? dala by se ta mapa nak otocit aby to tam takhle nebylo videt?

render samozrejme v yafrai

Obrázek

Autor:  Sagi [ pát bře 23, 2007 6:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

nikdo nevite co s tim? ... je to mapovane jako AngMap...ostatni mapovani to deformuji este vic :cry:

Autor:  kareem [ pon dub 02, 2007 8:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud dáš mapování na AngMap, tak je jasný že ti render vytvoří takovouhle deformaci. S mapováním na view nebo sphere by to v yafrayi mělo být v pořádku. Jestli ne tak musí být chyba někde u tebe. Sám sem to zkoušel a všechny hdri mapy se zobrazovaly správně.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/