blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
spatne mapovana HDRI http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4496 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sagi [ čtv bře 22, 2007 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | spatne mapovana HDRI |
delal sem test s hdri mapou, je to muj prvni model kde sem to pouzil, ty objekty jsou jen tam jen tak, nema to zadnej hlubsi smysl. jde mi o to, ze mraky se na tej odrazenej mape jakoby "stejkaji" do jednoho bodu "na obzoru" ... nevite co s tim? dala by se ta mapa nak otocit aby to tam takhle nebylo videt? render samozrejme v yafrai |
Autor: | Sagi [ pát bře 23, 2007 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nikdo nevite co s tim? ... je to mapovane jako AngMap...ostatni mapovani to deformuji este vic |
Autor: | kareem [ pon dub 02, 2007 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud dáš mapování na AngMap, tak je jasný že ti render vytvoří takovouhle deformaci. S mapováním na view nebo sphere by to v yafrayi mělo být v pořádku. Jestli ne tak musí být chyba někde u tebe. Sám sem to zkoušel a všechny hdri mapy se zobrazovaly správně. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |