blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Realisticke zelezo a voda... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4495 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | postolka [ čtv bře 22, 2007 7:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neni zelezo jako zelezo, neni voda jako voda . Hodne dela nasvetleni a textury. Pokud nenapises konkretni pouziti tak ti stejne asi nikdo nejak rozumne neporadi - uplne jinak se dela voda pri pohledu na zemekouli (z dalky), jinak pri pohledu na more, jinak v potoce, jinak ve sklenici, taky zalezi na uhlu pohledu a spouste dalsich veci, bodobne je to i s tim zelezem. Je treba zkouset a zkouset... Edit: abych te uplne neodradil, tak si zkus do googlu zadat 'blender water', ono to neco najde - treba http://www.pekaro.de/blender/water/water_tutorial.html. |
Autor: | pedu [ pát bře 23, 2007 7:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Na 3Dscena.cz bolo realistické zlato - po starom. Po novom je dobré robiť železo a vodu s raytracingom - najlepšie je nainštalovať si yafray a nastaviť ho pod tlačítkom RENDER. V materiáloch sa v záložke Mirror transp objaví možnosť nastaviť pekný priehľadný,alebo reflexný materiál. Sklo je medzi prednastavenými materiálmi. |
Autor: | freekill [ pát bře 23, 2007 3:02 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak tu ocel ti móžu poslat
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |