blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Yafray - UV mapa http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4494 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | thool [ čtv bře 22, 2007 5:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Yafray - UV mapa |
Yafray mi misto UV mapovane textury zobrazi jen puvodni barvu materialu, v internalu je to ok Textury sou v bmp Meli ste nekdo podobny problem? Jak ho vyresit? |
Autor: | postolka [ čtv bře 22, 2007 5:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrkni se do konzole, jestli nacitani probehlo v poradku. Vim ze YafRay miva problemy s PNG. BMP nepouzivam, ale JPEGy jsou myslim podporovane nejlip, tak to zkus kdyztak prevest do jpg. |
Autor: | thool [ čtv bře 22, 2007 5:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
prave to kontroluju, (sice sem cetl, ze yafray bmp umi) a opravdu rika, ze neumi ten soubor otevrit - neznamy format. nerad bych dosel k jakekoli ztrate prevodem na jpg, ale mam pocit, ze yafray umi jeste jeden typ - tga? zkusim. kazdopadne diky |
Autor: | postolka [ čtv bře 22, 2007 7:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Rek bych, ze pokud se nejedna o neco hodne kontrastniho (text, nakres apod), tak rozdil mezi bmp a jpg nepoznas (pokud samozrejme nezvolis pri prevodu jpg kvalitu 10% ). Pri nejhorsim muzes zkusit 2x vetsi rozliseni. Ale celkove vzato je ta obava si myslim zbytecna - pokud pri prevodu nastavis nejvyssi kvalitu tak to v renderu stejne nepoznas. Edit: pri renderu a mapovani se ta textura stejne sampluje a filtruje, takze ke ztrate dojde tak jako tak (a ve srovnani s tim co ztratis kompresi do jpeg je to urcite znatelnejsi). |
Autor: | thool [ pát bře 23, 2007 12:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ja uz sem proste takovej, snazim se nahnat kazdej pixel a dalsim extremistum, jako sem ja, rad sdelim, ze *.tga format funguje v yafray renderu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |