blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Problem s Ray Mirror
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4491
Stránka 11

Autor:  thool [ stř bře 21, 2007 6:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Problem s Ray Mirror

V modelu s Ray Mirror se mi odrazi bila podlaha, coz je nezadouci jev, protoze na modelu vynikne jako bilej flek.

Muzu nastavit, aby se konkretni obekt (podlaha) nezobrazoval jako odraz v ostatnich?

nebo

Muzu zajistit, aby se promital Buffer Shadow stin na objektu s Alfa: 0 ?
(nastavil bych barvu world na bilou a fungovala by misto podlahy, ktera by tedy byla prusvitna -> neodrazela by se v modelu, ale zustaly by stiny)

diky :)

Autor:  Pitris [ stř bře 21, 2007 6:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co to resit enviroment mapou? Bila podlaha bude v jine hladine a v enviromentu nepujde videt.

Autor:  pedu [ čtv bře 22, 2007 7:20 am ]
Předmět příspěvku: 

Keď sa vypne TRACEABLE, objekt sa neodráža od ray mirror.

Autor:  thool [ čtv bře 22, 2007 4:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je presne ono, dik :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/