blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Problem s Ray Mirror http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4491 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | thool [ stř bře 21, 2007 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Problem s Ray Mirror |
V modelu s Ray Mirror se mi odrazi bila podlaha, coz je nezadouci jev, protoze na modelu vynikne jako bilej flek. Muzu nastavit, aby se konkretni obekt (podlaha) nezobrazoval jako odraz v ostatnich? nebo Muzu zajistit, aby se promital Buffer Shadow stin na objektu s Alfa: 0 ? (nastavil bych barvu world na bilou a fungovala by misto podlahy, ktera by tedy byla prusvitna -> neodrazela by se v modelu, ale zustaly by stiny) diky |
Autor: | Pitris [ stř bře 21, 2007 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co to resit enviroment mapou? Bila podlaha bude v jine hladine a v enviromentu nepujde videt. |
Autor: | pedu [ čtv bře 22, 2007 7:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď sa vypne TRACEABLE, objekt sa neodráža od ray mirror. |
Autor: | thool [ čtv bře 22, 2007 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je presne ono, dik |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |