blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nastaveni textury na plane aby byla videt v pracovni plose?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4463
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ pát bře 16, 2007 5:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

UV mapovanie.
Sice nepotrebujes hlavu, ale plane je za par sekund ;)
http://www.grafika.cz/art/3d/clanek726655005.html

Autor:  Crash [ ned bře 18, 2007 2:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blueprint jde videt jen ve Front, Top nebo Side view, takze pri tom vkladani objektu asi otocis pohledem.

Autor:  Alfisko [ ned bře 18, 2007 3:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

koukej, udelej si plane a na nej si namapuj obr ktery tam chces videt.. potom si dej aby se ti misto solid zobrazovalo vsechno textured (to je to kde je i bounding box, shaded, solid, wire a konecne TEXTURED" pak si pridej objekt a pamatuj ze pri modelovani nesmis zapnout wire, dej si to pruhledne.. nebo si zkratka a dobre dej aby se ti nezobrazovali facy.. snad by to i tak slo je blby ze tenhle "trik" funguje jen pri textured..

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/