blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Nastaveni textury na plane aby byla videt v pracovni plose? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4463 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pát bře 16, 2007 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
UV mapovanie. Sice nepotrebujes hlavu, ale plane je za par sekund http://www.grafika.cz/art/3d/clanek726655005.html |
Autor: | Crash [ ned bře 18, 2007 2:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blueprint jde videt jen ve Front, Top nebo Side view, takze pri tom vkladani objektu asi otocis pohledem. |
Autor: | Alfisko [ ned bře 18, 2007 3:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
koukej, udelej si plane a na nej si namapuj obr ktery tam chces videt.. potom si dej aby se ti misto solid zobrazovalo vsechno textured (to je to kde je i bounding box, shaded, solid, wire a konecne TEXTURED" pak si pridej objekt a pamatuj ze pri modelovani nesmis zapnout wire, dej si to pruhledne.. nebo si zkratka a dobre dej aby se ti nezobrazovali facy.. snad by to i tak slo je blby ze tenhle "trik" funguje jen pri textured.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |