blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

voda
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4461
Stránka 11

Autor:  montana [ pát bře 16, 2007 12:37 am ]
Předmět příspěvku:  voda

cawte. pomozte mi prosim ako nastavim na fluid simulacii aby voda bola riedka ? lebo ako som to robil podla tutoriala na blender3d.cz tak bola dobra ale neviem asi ked zvetsim objekt tak voda potom vyzera taka husta a to ja prave nechcem. kde sa to da prestavit ? asi neikde v advenced nie ? ale nechcem sa vtom hrabat lebo len zbitocne to pobabrem pls help!!

Autor:  pedu [ pát bře 16, 2007 7:29 am ]
Předmět příspěvku: 

Domain - malé tlačítko Ad prepne do ďalšieho okna. Tam je rozbaľovací zoznam so slovom napr Water - ide o nastavenie viskozity.

Druhá vec je nastavenie času - kvapalina môže byť pomalá vtedy, keď je malý rozdiel bedzi start time a stop time - teda reálna dĺžka deja v sekundách.

Alebo vtedy, keď je zle nastavené realword size (skutočná veľkosť v metroch)

Autor:  taby [ pát bře 16, 2007 7:32 am ]
Předmět příspěvku: 

To co hledáš by mělo být v advanced, kde máš možnost výběru Honey (med), Oil (olej), water (voda) a pak vlastní nastavení. :wink:

Autor:  montana [ pát bře 16, 2007 3:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

cawte. tak uz som si stim poradil nieco som tam prepol ale tu ide uz o inu vec teraz ma trapi ze rano ked som isiel do skoly som si dal renderovat animaciu.(250 frame., Osa 8, a velksot obrazka bola na 100%)
chcel som to mat cim najlepsiu kvalitu ale pridem domov a pozeram vyrenderovani este len 60 frame som dostal lopatou po hlave jak som to videl. neviete ako to trochu obmedzim aby to vyzeralo dobre ale nerobilo to skoro cely den ? asi som nemal davat tak vela frame ale rychlost vody obmedzit nie ?

Autor:  pedu [ pon bře 19, 2007 7:45 am ]
Předmět příspěvku: 

60 frame za deň je celkom dobrý výkon :-)

Niečo sa dá urýchliť, ale vždy to stojí stratu reálneho vzhľadu. Ja robím na hranici reality a kartoonu, takže mám na jeden snímok v PAL veľkosti niekoľko minút - podľa toho, čo potrebujem ray-tracing.

Ale zažil som aj niekoľkohodinový render. Ten však išiel na 2xA3 a boli tam nejaké caustic efekty so sklom.

(Nehovoriac o tom, že som s 3D modelovaním začínal v roku 2000 na 300 MHz...)

Autor:  montana [ pon bře 19, 2007 8:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

to myslis vazne ? od dnes renderujem cez noc :D

Autor:  lz [ pon bře 19, 2007 11:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

montana: "realita" holt něco stojí :)

pedu: na 333MHz notebooku sem dělal o prázdninách.. scéna v Yafu okolo 100 000 poly, Full GI..rendertime okolo 12ti hodin :)

Autor:  pedu [ úte bře 20, 2007 7:20 am ]
Předmět příspěvku: 

montana píše:
to myslis vazne ? od dnes renderujem cez noc :D


Normálne to robím tak, že si pár obrázkov urobím v plnej kvalite (PAL, zapnuté OSA), aby som videl, aký je obraz .

Potom pustím celú animáciu na 50% bez OSA, aby som videl, ako sa mi to hýbe.

Potom spravím korekcie a nakoniec to pustím celé naplno.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/