blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
voda http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4461 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | montana [ pát bře 16, 2007 12:37 am ] |
Předmět příspěvku: | voda |
cawte. pomozte mi prosim ako nastavim na fluid simulacii aby voda bola riedka ? lebo ako som to robil podla tutoriala na blender3d.cz tak bola dobra ale neviem asi ked zvetsim objekt tak voda potom vyzera taka husta a to ja prave nechcem. kde sa to da prestavit ? asi neikde v advenced nie ? ale nechcem sa vtom hrabat lebo len zbitocne to pobabrem pls help!! |
Autor: | pedu [ pát bře 16, 2007 7:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Domain - malé tlačítko Ad prepne do ďalšieho okna. Tam je rozbaľovací zoznam so slovom napr Water - ide o nastavenie viskozity. Druhá vec je nastavenie času - kvapalina môže byť pomalá vtedy, keď je malý rozdiel bedzi start time a stop time - teda reálna dĺžka deja v sekundách. Alebo vtedy, keď je zle nastavené realword size (skutočná veľkosť v metroch) |
Autor: | taby [ pát bře 16, 2007 7:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To co hledáš by mělo být v advanced, kde máš možnost výběru Honey (med), Oil (olej), water (voda) a pak vlastní nastavení. |
Autor: | montana [ pát bře 16, 2007 3:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
cawte. tak uz som si stim poradil nieco som tam prepol ale tu ide uz o inu vec teraz ma trapi ze rano ked som isiel do skoly som si dal renderovat animaciu.(250 frame., Osa 8, a velksot obrazka bola na 100%) chcel som to mat cim najlepsiu kvalitu ale pridem domov a pozeram vyrenderovani este len 60 frame som dostal lopatou po hlave jak som to videl. neviete ako to trochu obmedzim aby to vyzeralo dobre ale nerobilo to skoro cely den ? asi som nemal davat tak vela frame ale rychlost vody obmedzit nie ? |
Autor: | pedu [ pon bře 19, 2007 7:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
60 frame za deň je celkom dobrý výkon Niečo sa dá urýchliť, ale vždy to stojí stratu reálneho vzhľadu. Ja robím na hranici reality a kartoonu, takže mám na jeden snímok v PAL veľkosti niekoľko minút - podľa toho, čo potrebujem ray-tracing. Ale zažil som aj niekoľkohodinový render. Ten však išiel na 2xA3 a boli tam nejaké caustic efekty so sklom. (Nehovoriac o tom, že som s 3D modelovaním začínal v roku 2000 na 300 MHz...) |
Autor: | montana [ pon bře 19, 2007 8:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to myslis vazne ? od dnes renderujem cez noc |
Autor: | lz [ pon bře 19, 2007 11:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
montana: "realita" holt něco stojí pedu: na 333MHz notebooku sem dělal o prázdninách.. scéna v Yafu okolo 100 000 poly, Full GI..rendertime okolo 12ti hodin |
Autor: | pedu [ úte bře 20, 2007 7:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
montana píše: to myslis vazne ? od dnes renderujem cez noc
Normálne to robím tak, že si pár obrázkov urobím v plnej kvalite (PAL, zapnuté OSA), aby som videl, aký je obraz . Potom pustím celú animáciu na 50% bez OSA, aby som videl, ako sa mi to hýbe. Potom spravím korekcie a nakoniec to pustím celé naplno. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |