blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problem z fluid http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4446 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | montana [ ned bře 11, 2007 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | problem z fluid |
cawte. neviete aky je problem ak nastavim u fluid objeck obstacle aby cez neho nepresla tekutina a ona aj tak prejde ? mam tam objekty domain, fluid, a obstacle. je to nieco ako podla tutorial na blender3d ale je tam este pridana jedna myska cez ktoru ked je nastavena na obstacle prejde aj tak tekutina. co stim? |
Autor: | Pitris [ ned bře 11, 2007 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Postni to sem, uvidime. Takhle tezko radit. |
Autor: | montana [ ned bře 11, 2007 10:37 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
to tu mas
|
Autor: | Pitris [ ned bře 11, 2007 10:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chapu to spravne, ze pres tu desku dole tekutina nema projit? Pak u obstacle nastav misto "init volume" "init shell". |
Autor: | montana [ ned bře 11, 2007 10:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
presne tak nema prejst dobre skusim zatial dik EDIT: funguje to dik a mohol by si mi prosim ta vysvetlit naco tie visne funkcie vedla toho volume a adt ? |
Autor: | Pitris [ ned bře 11, 2007 11:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Uprimne receno nemohl. Ja jsem s tekutinami zas tak moc nedelal a i Tvuj problem jsem vyresil spise pokus-omyl. Ale pokud budu mit cas, tak se tna to podivam. |
Autor: | montana [ pon bře 12, 2007 12:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
okej dik |
Autor: | pedu [ pon bře 12, 2007 7:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Init Both znamená, že bude brať do úvahy aj objem, aj tvar. Noslip/free určujú, ako sa bude kvapalina lepiť/šmýkať po povrchu. Part je niečo medzi. |
Autor: | montana [ pon bře 12, 2007 8:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
diki hned to aj vyskusam. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |