blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

problem z fluid
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4446
Stránka 11

Autor:  montana [ ned bře 11, 2007 10:33 pm ]
Předmět příspěvku:  problem z fluid

cawte. neviete aky je problem ak nastavim u fluid objeck obstacle aby cez neho nepresla tekutina a ona aj tak prejde ? mam tam objekty domain, fluid,
a obstacle. je to nieco ako podla tutorial na blender3d ale je tam este pridana jedna myska cez ktoru ked je nastavena na obstacle prejde aj tak tekutina. co stim?

Autor:  Pitris [ ned bře 11, 2007 10:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Postni to sem, uvidime. Takhle tezko radit.

Autor:  montana [ ned bře 11, 2007 10:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

to tu mas

Přílohy:
sksuka fluid.rar [26.91 KiB]
17 krát

Autor:  Pitris [ ned bře 11, 2007 10:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Chapu to spravne, ze pres tu desku dole tekutina nema projit? Pak u obstacle nastav misto "init volume" "init shell".

Autor:  montana [ ned bře 11, 2007 10:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

presne tak nema prejst dobre skusim zatial dik
EDIT: funguje to dik a mohol by si mi prosim ta vysvetlit naco tie visne funkcie vedla toho volume a adt ?

Autor:  Pitris [ ned bře 11, 2007 11:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Uprimne receno nemohl. Ja jsem s tekutinami zas tak moc nedelal a i Tvuj problem jsem vyresil spise pokus-omyl. :wink:
Ale pokud budu mit cas, tak se tna to podivam.

Autor:  montana [ pon bře 12, 2007 12:08 am ]
Předmět příspěvku: 

okej dik

Autor:  pedu [ pon bře 12, 2007 7:18 am ]
Předmět příspěvku: 

Init Both znamená, že bude brať do úvahy aj objem, aj tvar.
Noslip/free určujú, ako sa bude kvapalina lepiť/šmýkať po povrchu. Part je niečo medzi.

Autor:  montana [ pon bře 12, 2007 8:08 am ]
Předmět příspěvku: 

diki hned to aj vyskusam.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/