Právě je sob lis 02, 2024 12:35 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Explode modifier
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 1:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Pouzivam explode modifier spolu s particle sysytem ale nedokazem prist na to ako mat celu tuto animaciu opacne. Proste aby to slo z vybuchu do neporuseneho objektu. Poradite mi niekto?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 1:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
vyrenderovat vybucg a pak v nejakym videoeditoru to dat pozpatku :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 1:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
no to je riesenie... :)
snad keby ten vybuch bol ako jeden celok animacie. Hladam nejake ine riesenie, konstruktivne... :) Napada ma premenovat vsetky bsys subory opacne, lenze to si zas neviem predstavit ak tam budem mat nasimulovanych vybuchov 10 ako sa v tom budem orientovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 4:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
tak nasiel som na nejakych ang forach ze to proste nejde. Ci je to BUG alebo nie to neviem, ostatne tu cast animacie ktoru potrebujem opacne urobim ako vravis... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 5:32 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
nie, nie je to bug, proste s tým len nikto nepočítal, ale inverzné rendrovanie je úplne bežné, tak nechápem, prečo s tým robíš také obštrukcie:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 6:05 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Inverzne renderovanie - a to najdem ako kde? Alebo sa tomu vravi len tak ze si to potom postprodukcne otocis? Samozrejme nieje problem to otocot. ale co v pripade ak mas scenu zlozitu a potrebujes particly proste opacne. Budes editovat kompletne IPO celej sceny len pre to aby si dosiahol opacny vybuch napriklad? To je trosku mimo, nie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 7:11 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno, keď počítaš aké náročné to je vymodelovať priamo a aké zložité inverzne, tak je to jasné :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 7:22 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
no uz mam render otoceny. Dufam ze sa dockame nejakeho upgradu alebo ze to uz bude v 2.5ke. Viem si to predstavit v zivych farbach, proste by len ukladal ten svoj zmatok suborov v opacnom poradi ocislovane :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz