blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Problém s Unwrap mapováním
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4413
Stránka 11

Autor:  Racek [ pon bře 05, 2007 5:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Problém s Unwrap mapováním

Zdravím všechny blenderisty,

Opět mám další problém, potřebuju rozložit facy metodou LSCM Unwrap u jednoho obdélníka, ve kterém je vložený další, mezi těmato jsou pak facy(ale uprostřed menšího ne)., no a když si je rozložím v UV editoru, tak naráz nejsou přesné obdélníky, prostě jsou "nakřivo". Nevíte někdo pls co s tím?(někteří možná namítnou , že je tu LSCM unwraping zbytečný, ale je to do složitějšího modelu) Díky za kažné rady, Racek

EDIT:přikládám blend, ten snad mluví za všechno(kdyžtak pozdejc smažu)
EDIT2:pokud jsem to radši měl dát do Otázek v BGE, tak se Adminům omlouvám :oops:

Přílohy:
problem.rar [24.61 KiB]
18 krát

Autor:  Genom [ pon bře 05, 2007 5:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na to bych měl jednoduché řešení...označ si body jedné strany UV mapy,která je nakřivo a zarovnej ji s osou pomocí S+osa a pak potvrď...

Autor:  Racek [ pon bře 05, 2007 5:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale to by pak nebylo přesné, ne?Někde by byla textura roztáhlá a tak..nejlepší by bylo, kdyby to šlo nějak zrovna, nějakým nastavením, omezením...ale jinak díky, zkusím všechny varianty :)

Autor:  Genom [ pon bře 05, 2007 6:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevým,proč by ta textura měla být roztáhlá...buď si uděláš UV síť a na ni naneseš texturu a nebo UV naneseš na texturu...

Jinak v unwrapu máš ještě možnost "Project From View",což ti v tomto případě udělá UV síť ve stejné velikost jakou má objekt...

Autor:  Racek [ pon bře 05, 2007 10:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to s "nakopnutím" Genoma nakonec vyřešil(díky Genome :lol: ), kdyby se to někomu někdy stalo, tak stačí v panelu UV calculation v záložce Unwrapper přehodit z "Angle based" na "Conformal".. Racek

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/