blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Problém s Unwrap mapováním http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4413 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ pon bře 05, 2007 5:28 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Problém s Unwrap mapováním | ||
Zdravím všechny blenderisty, Opět mám další problém, potřebuju rozložit facy metodou LSCM Unwrap u jednoho obdélníka, ve kterém je vložený další, mezi těmato jsou pak facy(ale uprostřed menšího ne)., no a když si je rozložím v UV editoru, tak naráz nejsou přesné obdélníky, prostě jsou "nakřivo". Nevíte někdo pls co s tím?(někteří možná namítnou , že je tu LSCM unwraping zbytečný, ale je to do složitějšího modelu) Díky za kažné rady, Racek EDIT:přikládám blend, ten snad mluví za všechno(kdyžtak pozdejc smažu) EDIT2:pokud jsem to radši měl dát do Otázek v BGE, tak se Adminům omlouvám
|
Autor: | Genom [ pon bře 05, 2007 5:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na to bych měl jednoduché řešení...označ si body jedné strany UV mapy,která je nakřivo a zarovnej ji s osou pomocí S+osa a pak potvrď... |
Autor: | Racek [ pon bře 05, 2007 5:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ale to by pak nebylo přesné, ne?Někde by byla textura roztáhlá a tak..nejlepší by bylo, kdyby to šlo nějak zrovna, nějakým nastavením, omezením...ale jinak díky, zkusím všechny varianty |
Autor: | Genom [ pon bře 05, 2007 6:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevým,proč by ta textura měla být roztáhlá...buď si uděláš UV síť a na ni naneseš texturu a nebo UV naneseš na texturu... Jinak v unwrapu máš ještě možnost "Project From View",což ti v tomto případě udělá UV síť ve stejné velikost jakou má objekt... |
Autor: | Racek [ pon bře 05, 2007 10:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem to s "nakopnutím" Genoma nakonec vyřešil(díky Genome ), kdyby se to někomu někdy stalo, tak stačí v panelu UV calculation v záložce Unwrapper přehodit z "Angle based" na "Conformal".. Racek |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |