blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Rozdeleni PLANE http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4411 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | James_007 [ ned bře 04, 2007 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Rozdeleni PLANE |
Cau, jak mam rozdelit plane na 4 trojuhelniky,aby byl uprostred vertex? kdyz oznacim protejsi vertexy a dam F pak to rozdelim a udelam to same na protlehle,tak udelam vertex a je to udelane,ale nevezme to plochu toho ctverce. nevite jak na to? |
Autor: | devroo [ ned bře 04, 2007 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdeleni PLANE |
James_007 píše: Cau, jak mam rozdelit plane na 4 trojuhelniky,aby byl uprostred vertex? kdyz oznacim protejsi vertexy a dam F pak to rozdelim a udelam to same na protlehle,tak udelam vertex a je to udelane,ale nevezme to plochu toho ctverce. nevite jak na to?
Napada me to takle. Mas plane extrudujes face dovnitr (celkem jedno jak) a pak das merge a Ad centr..... |
Autor: | Pitris [ ned bře 04, 2007 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
- extruduj - dej scale toho extrudu na 0 - odstran duplicitni vertexy - a smazej puvodni plochu edit: Devroo, byl jsi rychlejsi |
Autor: | AD [ ned bře 04, 2007 11:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
už to jde i jinak ... plane dáš do editačního režimu, zapneš snap režim ( podkovový magnet ) a budeš řezat (Shift + K) ...klikneš poprve vedle rohu planu, pak stiskni CTRL a nástroj se sám přichytí k vertexu ... se stisknutým CTRL přejedeš k protějšímu rohu, klik a dokončíš klikem mimo plane a následný enter ... totéž uděláš pro druhou dvojici vertexů .... je to v tomto případě zdlouhavější, ale pokud budeš řezat složitější mesh ... |
Autor: | Pitris [ ned bře 04, 2007 11:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeste me napadlo loop subdivine (Ctrl R) |
Autor: | pedu [ pon bře 05, 2007 7:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Alebo ctrl T zmení plane na dva trojuholníky. Potom vybrať diagonálu a W subdivide. |
Autor: | James_007 [ pon bře 05, 2007 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky vsem za rady. Udelal sem to pomoci ctrl a T a pak rozdelil. diky moc. |
Autor: | AD [ pon bře 05, 2007 2:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je pro blender typické ... něco jde udělat tisícem způsobů a něco neuděláte, i kdyby jste se pokrájeli ::D |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |