blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Rozdeleni PLANE
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4411
Stránka 11

Autor:  James_007 [ ned bře 04, 2007 9:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Rozdeleni PLANE

Cau, jak mam rozdelit plane na 4 trojuhelniky,aby byl uprostred vertex? kdyz oznacim protejsi vertexy a dam F pak to rozdelim a udelam to same na protlehle,tak udelam vertex a je to udelane,ale nevezme to plochu toho ctverce. nevite jak na to?

Autor:  devroo [ ned bře 04, 2007 9:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdeleni PLANE

James_007 píše:
Cau, jak mam rozdelit plane na 4 trojuhelniky,aby byl uprostred vertex? kdyz oznacim protejsi vertexy a dam F pak to rozdelim a udelam to same na protlehle,tak udelam vertex a je to udelane,ale nevezme to plochu toho ctverce. nevite jak na to?

Napada me to takle. Mas plane extrudujes face dovnitr (celkem jedno jak) a pak das merge a Ad centr.....

Autor:  Pitris [ ned bře 04, 2007 9:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

- extruduj
- dej scale toho extrudu na 0
- odstran duplicitni vertexy
- a smazej puvodni plochu

edit: Devroo, byl jsi rychlejsi :)

Autor:  AD [ ned bře 04, 2007 11:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

už to jde i jinak ... plane dáš do editačního režimu, zapneš snap režim ( podkovový magnet ) a budeš řezat (Shift + K) ...klikneš poprve vedle rohu planu, pak stiskni CTRL a nástroj se sám přichytí k vertexu ... se stisknutým CTRL přejedeš k protějšímu rohu, klik a dokončíš klikem mimo plane a následný enter ... totéž uděláš pro druhou dvojici vertexů ....

je to v tomto případě zdlouhavější, ale pokud budeš řezat složitější mesh ... :D

Autor:  Pitris [ ned bře 04, 2007 11:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jeste me napadlo loop subdivine (Ctrl R)

Autor:  pedu [ pon bře 05, 2007 7:37 am ]
Předmět příspěvku: 

Alebo ctrl T zmení plane na dva trojuholníky. Potom vybrať diagonálu a W subdivide.

Autor:  James_007 [ pon bře 05, 2007 1:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Diky vsem za rady. Udelal sem to pomoci ctrl a T a pak rozdelil. diky moc.

Autor:  AD [ pon bře 05, 2007 2:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je pro blender typické ... něco jde udělat tisícem způsobů a něco neuděláte, i kdyby jste se pokrájeli ::D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/