blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Armatury, pozicie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4368 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Slange [ ned úno 25, 2007 1:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Armatury, pozicie |
Mam dost velky problem s kostami. ![]() Naklucujem na jednom frame kostru, prejdem na dalsi frame a snazim sa pohybovat kostami, ale nech robim cokolvek stale sa vratia do povodnej pozicie, takze dalsie kluce vlozit nemozem. Neviete kde robim chybu, lebo ja som z toho uz uplne blby. ![]() |
Autor: | taby [ ned úno 25, 2007 8:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného. ![]() |
Autor: | bobbin [ ned úno 25, 2007 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Taby píše: Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného.
![]() Ze by soutezni animace pro Intro konference ? ![]() |
Autor: | Slange [ ned úno 25, 2007 12:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bobbin píše: Taby píše: Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného. ![]() Ze by soutezni animace pro Intro konference ? ![]() To nie je ono, ale aj tak je to tajne. Bohuzial .blend zatial poslat nemozem. Ale ak to stihnem tak nieco z toho uvidite uz na konferencii. ![]() |
Autor: | bobbin [ ned úno 25, 2007 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nemusi posilat cely model, posli akorat kosti... a pokud by to z nich slo poznat, tak posli jenom "vyrez" z kostry - afektovane kosti... pokud to pujde... pokud to chapu dobre, tak na framu2 zaklicujes novou polohu kosti, potom prejdes na dalsi frame (3), ulozis dalsi polohu, a kdyz se vratis na frame2, tak je tam zpet poloha, jako na framu1 ? |
Autor: | Genom [ ned úno 25, 2007 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ne...nejde to ani zaklíčovat...armatura se odtrhne od objektu a vrátí se na původní pozici... |
Autor: | Slange [ ned úno 25, 2007 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skusim to rozpisat v krokoch: 1. frame - naklucujem poziciu kosti prejdem na 2. frame - pohybujem/rotujem/zvacsujem kost, ked potvrdim (lavym mysitkom, enterom ...) tak kost neostane na upravenej pozicii ale vrati sa na poziciu aka je na 1. frame, STALE ![]() ak do sceny naimportujem len kostru tak to funguje v pohode, ale nefunguje to v povodnej scene |
Autor: | Slange [ pon úno 26, 2007 11:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Musim velmi, velmi podakovat monerovi za vyriesenie problemu. Poradim len jednu vec. Ked nieco prestane fungovat, tak mazte vsetky objekty ktore nepotrebujete. Problematicke su hlavne tie o ktorych by ste si to vobec, ale vobec nemysleli. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |