blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Armatury, pozicie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4368 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Slange [ ned úno 25, 2007 1:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Armatury, pozicie |
Mam dost velky problem s kostami. Naklucujem na jednom frame kostru, prejdem na dalsi frame a snazim sa pohybovat kostami, ale nech robim cokolvek stale sa vratia do povodnej pozicie, takze dalsie kluce vlozit nemozem. Neviete kde robim chybu, lebo ja som z toho uz uplne blby. |
Autor: | taby [ ned úno 25, 2007 8:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného. |
Autor: | bobbin [ ned úno 25, 2007 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Taby píše: Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného.
Ze by soutezni animace pro Intro konference ? |
Autor: | Slange [ ned úno 25, 2007 12:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bobbin píše: Taby píše: Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného. Ze by soutezni animace pro Intro konference ? To nie je ono, ale aj tak je to tajne. Bohuzial .blend zatial poslat nemozem. Ale ak to stihnem tak nieco z toho uvidite uz na konferencii. |
Autor: | bobbin [ ned úno 25, 2007 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nemusi posilat cely model, posli akorat kosti... a pokud by to z nich slo poznat, tak posli jenom "vyrez" z kostry - afektovane kosti... pokud to pujde... pokud to chapu dobre, tak na framu2 zaklicujes novou polohu kosti, potom prejdes na dalsi frame (3), ulozis dalsi polohu, a kdyz se vratis na frame2, tak je tam zpet poloha, jako na framu1 ? |
Autor: | Genom [ ned úno 25, 2007 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ne...nejde to ani zaklíčovat...armatura se odtrhne od objektu a vrátí se na původní pozici... |
Autor: | Slange [ ned úno 25, 2007 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skusim to rozpisat v krokoch: 1. frame - naklucujem poziciu kosti prejdem na 2. frame - pohybujem/rotujem/zvacsujem kost, ked potvrdim (lavym mysitkom, enterom ...) tak kost neostane na upravenej pozicii ale vrati sa na poziciu aka je na 1. frame, STALE takze 2. frame nemozem naklucovat lebo by som klucoval to iste co je na 1. frame ak do sceny naimportujem len kostru tak to funguje v pohode, ale nefunguje to v povodnej scene |
Autor: | Slange [ pon úno 26, 2007 11:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Musim velmi, velmi podakovat monerovi za vyriesenie problemu. Poradim len jednu vec. Ked nieco prestane fungovat, tak mazte vsetky objekty ktore nepotrebujete. Problematicke su hlavne tie o ktorych by ste si to vobec, ale vobec nemysleli. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |