blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Gravitacia http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4348 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LukasT [ stř úno 21, 2007 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Gravitacia |
Zdar, chcem si urobit nasledujucu animaciu: Vlozim do sceny plane. Nastavim mu Deflection (default hodnoty) Vlozim do sceny text, napr Pokus, nastavim mu vlastnost 3d, Bevel Depth na 3, Extrude na 0.3 a prekonvertujem na mesh.Aktivujem SoftBody , necham defaultne hodnoty, vypnem Use Goal. Potom Alt+A (preview) a pocita velmi dlho... Poznate niekto lepsi sposob? Pouzitie Game Enginu je rychlejsie? (pouzitim bakingu do IPO)? Nejake ine navrhy ako na simulaciu gravitacie? |
Autor: | freekill [ stř úno 21, 2007 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ze by tohlenc?? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=171 |
Autor: | LukasT [ stř úno 21, 2007 10:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten thread je starsi, v blenderi je moznost pouzit game engine a potom to zapiect do IPO, ale neviem o dobrom tutorialy..je to rychlejsie ako softbodies? |
Autor: | zgerbiak [ čtv úno 22, 2007 12:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Urcite je to v engine rychlejsie, pretoze to je realtime. Ale to je len pozicia a orientacia. Ak sa ma objekt aj deformovat takk to uz nespravis cez engin. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |