blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Gravitacia
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4348
Stránka 11

Autor:  LukasT [ stř úno 21, 2007 8:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Gravitacia

Zdar,
chcem si urobit nasledujucu animaciu:
Vlozim do sceny plane. Nastavim mu Deflection (default hodnoty)
Vlozim do sceny text, napr Pokus, nastavim mu vlastnost 3d, Bevel Depth na 3, Extrude na 0.3 a prekonvertujem na mesh.Aktivujem SoftBody , necham defaultne hodnoty, vypnem Use Goal.

Potom Alt+A (preview) a pocita velmi dlho... Poznate niekto lepsi sposob?
Pouzitie Game Enginu je rychlejsie? (pouzitim bakingu do IPO)?

Nejake ine navrhy ako na simulaciu gravitacie?

Autor:  freekill [ stř úno 21, 2007 8:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

ze by tohlenc?? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=171

Autor:  LukasT [ stř úno 21, 2007 10:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ten thread je starsi, v blenderi je moznost pouzit game engine a potom to zapiect do IPO, ale neviem o dobrom tutorialy..je to rychlejsie ako softbodies?

Autor:  zgerbiak [ čtv úno 22, 2007 12:12 am ]
Předmět příspěvku: 

Urcite je to v engine rychlejsie, pretoze to je realtime. Ale to je len pozicia a orientacia. Ak sa ma objekt aj deformovat takk to uz nespravis cez engin.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/