blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Průlet kamery http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4339 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vojtas1 [ pon úno 19, 2007 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tol zachránce http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek2047803217.html Dříve jsem viděl i nějaký, kde se kamera pohybuje přímo po kruhu, ale to už asi nenajdu a takhle je to mnohem lepší. btw od verze 2.42 doporučuji při pohledu z kamery (0) dát "SHIFT+F" a pak kolečkem myši jedeš dopředu, či dozadu ... zatáčíš normálně pohybem myši a potvrdíš to levým tlačítkem myši ... zrušíš to (ještě za "letu") pravým tlačítkem myši Happy Blending |
Autor: | Louise Cypher [ pon úno 19, 2007 9:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebo to můžeš udělat úplně jednoduše tak, že sparentuješ kameru s křivkou po které se má pohybovat. A aby ti kamera vždy hleděla ve směru letu tak je lepší kousek před kameru dát Empty, sparenovat ho s křivkou a k němu teprve připarentovat kameru. |
Autor: | vojtas1 [ pon úno 19, 2007 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Louise Cypher píše: A nebo to můžeš udělat úplně jednoduše tak, že ...
Mohl by jsi to prosím lépe vysvětlit i pro mne ? Zejména, jak uděláš, aby se to hýbalo po křivce . |
Autor: | vojtas1 [ pon úno 19, 2007 9:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ch |
NetHill píše: Chvalte lidi tohoto fóra... Moc díky... Sice přesně nevím jak to udělám, ale díky tvým směrnicím se to jistě dříve nebo později naučím... Thanks
Někteří lidé (já) pomalu chápou, ale možná mi časem dojde , co jsi napsal. Jinak zmiňovaný "Tol" je tvůrce těch tutoriálů a zdejší admin |
Autor: | vojtas1 [ pon úno 19, 2007 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aa Louise Cypher omlouvám se . Hned jak jsem zmáčkl ALT+A tak jsem pochopil co udělal ten partent ... nečekal jsem, že je to takhle snadný |
Autor: | tol [ pon úno 19, 2007 10:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten druhý tutoriál s pohybem kamery po křivce je tady (ale ten článek je teda starý jak metuzalém, moc se od té doby ale naštěstí nezměnilo) http://www.3dscena.cz/art/3dscena/bl_koule_2.html |
Autor: | pedu [ úte úno 20, 2007 7:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nálet kamery sa da urobit aj jednoducho cez I klávesu, potom LocRot. V dolezitych framoch takto vytvorim IPO body a pohyb sa automaticky vyhladi. Ked sa mi nepaci automatika, este doladim. Na niektore sceny je to lepsie, ako parentovanie na krivku, lebo vychadzam z pohladu kamery, ktory sa mi paci. |
Autor: | Sagi [ úte úno 20, 2007 10:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ja to delam jako pedu a to mnohem casteji nez pomoci krivky |
Autor: | Pitris [ úte úno 20, 2007 10:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Parentovat kameru na krivku a na ni animovat pohyb je ale mnohem flexibilnejsi nez pomoci klicu. Klicovani je vhodne pro opravdu jednoduche animace. |
Autor: | Ash [ úte úno 20, 2007 12:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Animácia kamery cez IPO je vhodná, keď treba dosiahnuť presné pozície a orientácie kamery - pri animácii prilepením na krivku je oveľa ťažšie dosiahnuť požadovanú presnosť, zmena na jednej časti krivky pohne aj inými časťami. |
Autor: | pedu [ úte úno 20, 2007 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Suhlas - robim relativne jednoduche animacie, ale zalezi mi na tom, aby som mal v istych okamihoch kompoziciu presne taku, aka sa mi paci najviac. Samozrejme, uznavam aj parentovanie na krivku, ale o tom uz bolo popisane vela, tak som prilozil aj toto riesenie. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |