blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pozadí
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4323
Stránka 11

Autor:  kareem [ pát úno 16, 2007 3:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Pozadí

Asi se to už řešilo, ale nikde sem to nenašel. Chtěl bych vědět jak mám nastavit do worldu pozadí aby se mi v yafrayi nedeformovalo. Nevím čím to je, ale když nastavim obrázek a zapnu u něj paper v internalu se mi zobrazí normálně. V yafrayi to nějak blbne.
Nevíte někdo jak to mám správně nastavit? Díky.

Autor:  Bumpkin [ pát úno 16, 2007 4:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

urcite mas este k paper zapnuty real ze?? ten musis vypnout :wink: :wink:

Autor:  kareem [ pát úno 16, 2007 4:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

nn, mam zapnuty jenom paper. :(

Autor:  taby [ sob úno 17, 2007 2:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Můžeš poslat obrázek nastavení?

Autor:  kareem [ sob úno 17, 2007 9:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo tady je obrázek nastavení ve worldu a dva rendery.
Jinak nastavení Yafraye mám na method - SkyDome, quality - use blender AO settings.
Nevím, čím to může být. :(

Přílohy:
Bez názvu.JPG
Bez názvu.JPG [ 56.19 KiB | Zobrazeno 367 krát ]

Autor:  taby [ sob úno 17, 2007 9:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Asi tě nepotěším, protože jsem hledal na netu a jak jsem to pochopil, tak problém je v tom, že yafray mapuje obrázek na pozadí jiným způsobem než blender. To znamená, že to mapuje jako na "kouli" snad i kolem dokola. A také to znamená, že to asi zatím nejde obejít. :?
Řešením je jedině jeho úprava v 2d editoru, kdy tam ještě přidáš nějaký ten prostor. :wink:
Zde je o tom mapování: http://download.blender.org/documentation/htmlI/ch30s07.html

Autor:  kareem [ sob úno 17, 2007 10:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sakra, to je škoda. :( Taky mě napadlo, že je to jiným mapováním, ale aspoň sem si myslel, že to půjde vyřešit něčím v kolonce Texture and Input.
Díky, myslim jestli by nešlo vyrenderovat obrázek s alfa pozadím a pak v 2d editoru ho šoupnout do jiný vrstvy. Nevim ale jestli by to nebylo hodně na úkor kvality.

Autor:  DonaldX [ ned úno 18, 2007 12:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Možno budeš mať najjednoduchšie vložiť do pohladu kamery plane s UV mapou toho okolia so zapnutým shadeless. Ja som to skúšal a yafray to v pohode vyrenderoval.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/