blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pozadí http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4323 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kareem [ pát úno 16, 2007 3:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Pozadí |
Asi se to už řešilo, ale nikde sem to nenašel. Chtěl bych vědět jak mám nastavit do worldu pozadí aby se mi v yafrayi nedeformovalo. Nevím čím to je, ale když nastavim obrázek a zapnu u něj paper v internalu se mi zobrazí normálně. V yafrayi to nějak blbne. Nevíte někdo jak to mám správně nastavit? Díky. |
Autor: | Bumpkin [ pát úno 16, 2007 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
urcite mas este k paper zapnuty real ze?? ten musis vypnout |
Autor: | kareem [ pát úno 16, 2007 4:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nn, mam zapnuty jenom paper. |
Autor: | taby [ sob úno 17, 2007 2:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Můžeš poslat obrázek nastavení? |
Autor: | kareem [ sob úno 17, 2007 9:03 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jo tady je obrázek nastavení ve worldu a dva rendery. Jinak nastavení Yafraye mám na method - SkyDome, quality - use blender AO settings. Nevím, čím to může být.
|
Autor: | taby [ sob úno 17, 2007 9:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tě nepotěším, protože jsem hledal na netu a jak jsem to pochopil, tak problém je v tom, že yafray mapuje obrázek na pozadí jiným způsobem než blender. To znamená, že to mapuje jako na "kouli" snad i kolem dokola. A také to znamená, že to asi zatím nejde obejít. Řešením je jedině jeho úprava v 2d editoru, kdy tam ještě přidáš nějaký ten prostor. Zde je o tom mapování: http://download.blender.org/documentation/htmlI/ch30s07.html |
Autor: | kareem [ sob úno 17, 2007 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sakra, to je škoda. Taky mě napadlo, že je to jiným mapováním, ale aspoň sem si myslel, že to půjde vyřešit něčím v kolonce Texture and Input. Díky, myslim jestli by nešlo vyrenderovat obrázek s alfa pozadím a pak v 2d editoru ho šoupnout do jiný vrstvy. Nevim ale jestli by to nebylo hodně na úkor kvality. |
Autor: | DonaldX [ ned úno 18, 2007 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Možno budeš mať najjednoduchšie vložiť do pohladu kamery plane s UV mapou toho okolia so zapnutým shadeless. Ja som to skúšal a yafray to v pohode vyrenderoval. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |