blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pozadi http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4303 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bumpkin [ ned úno 11, 2007 10:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Pozadi |
nazdarek mel bych otazku, ohledne pozadi kdyz mam model a chci ho napasovat do fotky primo v renderu (potrebuju tam mit stin modelu) slo by nejak zaridit aby se me pozadi nenatacelo s kamerou?? nejak na to nemuzu prijit |
Autor: | DonaldX [ ned úno 11, 2007 11:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skus tú fotku namapovať cez UV na plane a zapnuť shadeless ale neviem či to bude fungovať nemám to odskúšané |
Autor: | Pitris [ pon úno 12, 2007 7:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pozadi |
Bumpkin píše: nazdarek mel bych otazku, ohledne pozadi kdyz mam model a chci ho napasovat do fotky primo v renderu (potrebuju tam mit stin modelu) slo by nejak zaridit aby se me pozadi nenatacelo s kamerou?? nejak na to nemuzu prijit
Co to sparentovat s kamerou? |
Autor: | Bumpkin [ pon úno 12, 2007 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris: al kdyzsparentuju model s kamerou tak se bude hybat model podle kamary tak ze sem stale tam kde sem byl je de me o to ze kdyz si das texturu do worldu (nebo jakse to pise) tak se hejbe a nataci stejne jako kamery a kdyz bych ctel udelat nejakej peknej agresivni render auta musel bych nejdriv najit takovou fotku ktera by byla presne natocena tak jak bych mel ja natocenou kameru |
Autor: | DonaldX [ pon úno 12, 2007 5:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neskúšal si v nastaveniach world meniť (v položke texture and input) cordinaty alebo size toho obrázku Alebo v map image |
Autor: | Ragnos [ pon úno 12, 2007 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Fce Real ve world buttons. Ti dělá že ti namapuje pozadí kolem tebe takže například ti umožňuje pokud si namapuješ texturu vesmíru tak pokud budeš pohybovat kamerou do všech stran bude se pozadí dynamicky měnit. Takže pokud použiješ pozadí s real a vyladíš si to co má jít vidět před tebou tak můžeš s tou kamerou hýbat, pokud by jsi použil panoramatickou fotku tak by teoreticky šlo hýbat do všech stran a měl by jsi plnohodnotné pozadí. ještě podotknu že ten Real funguje s vypnutou fcí Paper. |
Autor: | Sagi [ pon úno 12, 2007 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: Fce Real ve world buttons. Ti dělá že ti namapuje pozadí kolem tebe takže například ti umožňuje pokud si namapuješ texturu vesmíru tak pokud budeš pohybovat kamerou do všech stran bude se pozadí dynamicky měnit. Takže pokud použiješ pozadí s real a vyladíš si to co má jít vidět před tebou tak můžeš s tou kamerou hýbat, pokud by jsi použil panoramatickou fotku tak by teoreticky šlo hýbat do všech stran a měl by jsi plnohodnotné pozadí.
ještě podotknu že ten Real funguje s vypnutou fcí Paper. tak to musim vyzkouset, jdu kuli tomu rozchodit blender... |
Autor: | Pitris [ pon úno 12, 2007 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpkin píše: Pitris: al kdyzsparentuju model s kamerou tak se bude hybat model podle kamary tak ze sem stale tam kde sem byl je de me o to ze kdyz si das texturu do worldu (nebo jakse to pise) tak se hejbe a nataci stejne jako kamery a kdyz bych ctel udelat nejakej peknej agresivni render auta musel bych nejdriv najit takovou fotku ktera by byla presne natocena tak jak bych mel ja natocenou kameru
Sorry, nepochopil jsem prvne, co presne myslis... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |