blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV mapping -> unwrap http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4302 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sagi [ ned úno 11, 2007 6:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV mapping -> unwrap |
UnSeal píše: Zdravim.
Mohl by nekdo poradit, pripadne dat nejaky link, jak co nejlepe oznacit svy (mark seam) aby se mi nejaky slozity 3D objekt rozlozil nejak slusne? Je to vlastne mozne udelat nejak automaticky? A nebo se s tim clovek musi tak babrat? babrat... |
Autor: | taby [ pon úno 12, 2007 7:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, myslím si, že vzhledem k tomu, že je každý objekt jiný, tak jen těžko radit. Co by to mělo být konkrétně? |
Autor: | zgerbiak [ pon úno 12, 2007 9:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Predstav si ze to ma byt papierova skladacka, ktoru buudes neskor lepit. Tak asi podla toho si daj svy. |
Autor: | kareem [ pon úno 12, 2007 11:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná by to šlo pomocí python scriptu: http://www.geocities.com/blenderdungeon/unwrapper/index.html Zahlíd sem na netu skript Capsule Unwrapper, který by měl sloužit právě k že ntomu. Doufám ematu, nikdy sem ho nezkoušel. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |