blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Ray mirror
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4300
Stránka 11

Autor:  kareem [ ned úno 11, 2007 1:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Ray mirror

Nějak sem asi zapomněl jak nastavit ray mirror, aby mi zrcadlil okolí jenom určitý vrstvy. Nevíte prosim vás někdo jak toho dosáhnout. díky.

Autor:  Ragnos [ ned úno 11, 2007 1:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ono to totiž klasicky nejde, samozřejmě by někdo mohl namítnout to nějak splácat s nodů ale to mi přijde jako obcházení, to si to potom můžeš splácat rovnou v PS.

Autor:  kareem [ ned úno 11, 2007 2:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

No já sem věděl, že to jde u envmapy, ale když sem to chtěl u ray mirror, tak sem najednou nevděl jak. Nody moc neumim, takže nevim jak bych to asi splácal. Ale dík. :)

Autor:  Ragnos [ ned úno 11, 2007 2:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

no vidíš na envmapy jsem úplně zapomněl... i když ty envmapy jsou dost nepřesný.

Autor:  vojtas1 [ ned úno 11, 2007 2:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
no vidíš na envmapy jsem úplně zapomněl... i když ty envmapy jsou dost nepřesný.

tjn .. špatně natočíš empty a vyjde to uplně jinak :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/