blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ray mirror http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4300 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kareem [ ned úno 11, 2007 1:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ray mirror |
Nějak sem asi zapomněl jak nastavit ray mirror, aby mi zrcadlil okolí jenom určitý vrstvy. Nevíte prosim vás někdo jak toho dosáhnout. díky. |
Autor: | Ragnos [ ned úno 11, 2007 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to totiž klasicky nejde, samozřejmě by někdo mohl namítnout to nějak splácat s nodů ale to mi přijde jako obcházení, to si to potom můžeš splácat rovnou v PS. |
Autor: | kareem [ ned úno 11, 2007 2:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No já sem věděl, že to jde u envmapy, ale když sem to chtěl u ray mirror, tak sem najednou nevděl jak. Nody moc neumim, takže nevim jak bych to asi splácal. Ale dík. |
Autor: | Ragnos [ ned úno 11, 2007 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no vidíš na envmapy jsem úplně zapomněl... i když ty envmapy jsou dost nepřesný. |
Autor: | vojtas1 [ ned úno 11, 2007 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: no vidíš na envmapy jsem úplně zapomněl... i když ty envmapy jsou dost nepřesný.
tjn .. špatně natočíš empty a vyjde to uplně jinak |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |