blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pravitko http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4269 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | montana [ ned úno 04, 2007 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Pravitko |
cawte. chcem sa spitat ci nie je v blenderi nieco ako pravitko ktorym by som si mohol merat strany. napr.: chcem robit nejaku tyč ktora je dlha asi 5m a chcem ju mat co najrealnejsie aj v blenderi, tak sa pitam ci nie je nejake pravitko ktorym by som si to mohol odmerat ? |
Autor: | Solid Liquid [ ned úno 04, 2007 12:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj, myslim, ze by ti mohlo pomoct aktivovani edge lenght (F9-mesh tools), ktery vypisuje primo v edit modu u kazde hrany jeji delku. jinak je pro presny modelovani asi nejlepsi urcit si nejaky pomer mezi realnyma a blenderovskyma jednotkama a pak pri modelovani pouzivat bud numericky zadavani nebo pridrzet ctrl pro skoky po presnych hodnotach.. |
Autor: | montana [ ned úno 04, 2007 2:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dik pomohlo |
Autor: | kareem [ ned úno 04, 2007 3:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak já to kontroluju pomocí transform properties. (n) |
Autor: | Fractal [ sob úno 10, 2007 12:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo BMAE - skript na tvorbu meshu v presnych rozmerech cm atd...a nebo pak skripty na cad;) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |