blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pravitko
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4269
Stránka 11

Autor:  montana [ ned úno 04, 2007 12:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Pravitko

cawte. chcem sa spitat ci nie je v blenderi nieco ako pravitko ktorym by som si mohol merat strany. napr.: chcem robit nejaku tyč ktora je dlha asi 5m a chcem ju mat co najrealnejsie aj v blenderi, tak sa pitam ci nie je nejake pravitko ktorym by som si to mohol odmerat ? :lol: :lol:

Autor:  Solid Liquid [ ned úno 04, 2007 12:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

ahoj,
myslim, ze by ti mohlo pomoct aktivovani edge lenght (F9-mesh tools), ktery vypisuje primo v edit modu u kazde hrany jeji delku.
jinak je pro presny modelovani asi nejlepsi urcit si nejaky pomer mezi realnyma a blenderovskyma jednotkama a pak pri modelovani pouzivat bud numericky zadavani nebo pridrzet ctrl pro skoky po presnych hodnotach..

Autor:  montana [ ned úno 04, 2007 2:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik pomohlo :)

Autor:  kareem [ ned úno 04, 2007 3:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jinak já to kontroluju pomocí transform properties. (n)

Autor:  Fractal [ sob úno 10, 2007 12:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Nebo BMAE - skript na tvorbu meshu v presnych rozmerech cm atd...a nebo pak skripty na cad;)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/