blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

OCEL - material
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4259
Stránka 11

Autor:  white wolf [ stř led 31, 2007 6:29 pm ]
Předmět příspěvku:  OCEL - material

zdravim,
chtel bych se zeptat jestli nemate nekdo nejaky osvedceny zpusob jak vytvorit hezky vypadajici material oceli (potrebuji ho na dyku)...
Zacinam z toho byt uz zoufalej ;) ne a ne se mi neco povest :(

diky za navrhy... 8)

Autor:  pedu [ čtv úno 01, 2007 8:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Pred pár dňami bol na blender.org odkaz na stránku s textúrami, medzi nimi boli aj rôzne kovy (aj keď sa priznám, že som to príliš nepozeral).

V prvom rade sa ale musí rozhodnúť, či chceš robiť cez ray, alebo cez Z. V druhom prípade je potrebná textúra EnvMap mapovaná na Glob.

Treba dať veľkú tvrdosť a povrch pokryť ešte bump mapou.

Autor:  zgerbiak [ čtv úno 01, 2007 9:56 am ]
Předmět příspěvku: 

Tu je ta kniznica.
http://swemat01.sweblend.se/

Autor:  montana [ čtv úno 01, 2007 4:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

dost to pomohlo aj mne diki :) :)

Autor:  white wolf [ čtv úno 01, 2007 5:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

diky moc :)
zkusim se s tim jeste nejak popasovat :))

Autor:  pedu [ pát úno 02, 2007 7:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Ešte jedna vec - pri lesklých objektoch hrá snáď ešte väčšiu rolu osvetlenie a okolie, ako materiál. Niekedy človek robí sklo, či kov, je to o ničom, ale keď pridá ďalšie lampy a objekty do scény, krása vynikne :-)

Autor:  white wolf [ pát úno 02, 2007 10:54 am ]
Předmět příspěvku: 

v tom bude mozna muj problem... delam totiz temnejsi "scenku" osvicenou jen svickou...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/