blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
OCEL - material http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4259 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | white wolf [ stř led 31, 2007 6:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | OCEL - material |
zdravim, chtel bych se zeptat jestli nemate nekdo nejaky osvedceny zpusob jak vytvorit hezky vypadajici material oceli (potrebuji ho na dyku)... Zacinam z toho byt uz zoufalej ne a ne se mi neco povest diky za navrhy... |
Autor: | pedu [ čtv úno 01, 2007 8:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pred pár dňami bol na blender.org odkaz na stránku s textúrami, medzi nimi boli aj rôzne kovy (aj keď sa priznám, že som to príliš nepozeral). V prvom rade sa ale musí rozhodnúť, či chceš robiť cez ray, alebo cez Z. V druhom prípade je potrebná textúra EnvMap mapovaná na Glob. Treba dať veľkú tvrdosť a povrch pokryť ešte bump mapou. |
Autor: | zgerbiak [ čtv úno 01, 2007 9:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu je ta kniznica. http://swemat01.sweblend.se/ |
Autor: | montana [ čtv úno 01, 2007 4:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dost to pomohlo aj mne diki |
Autor: | white wolf [ čtv úno 01, 2007 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
diky moc zkusim se s tim jeste nejak popasovat ) |
Autor: | pedu [ pát úno 02, 2007 7:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ešte jedna vec - pri lesklých objektoch hrá snáď ešte väčšiu rolu osvetlenie a okolie, ako materiál. Niekedy človek robí sklo, či kov, je to o ničom, ale keď pridá ďalšie lampy a objekty do scény, krása vynikne |
Autor: | white wolf [ pát úno 02, 2007 10:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
v tom bude mozna muj problem... delam totiz temnejsi "scenku" osvicenou jen svickou... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |