blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

zobrazeni wireframe
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4250
Stránka 11

Autor:  joxer [ ned led 28, 2007 3:37 pm ]
Předmět příspěvku:  zobrazeni wireframe

zajimalo by me jak nastavit sit-wireframe, podobne jako je treba tady :
http://www.seaserpentproductions.com/im ... shaded.jpg
nebo tady
http://www.bathsheba.com/sculpt/process/wireframe.jpg

proste chci mit narenderovanej model a sit aby byla pres nej (to znamena nepruhledna, aby bylo videt jenom to co je vepredu)

Autor:  kareem [ ned led 28, 2007 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

No já bych to asi řešil jednoduše. Objekt bych zduplikoval a malinko ho zvětšil, pak bych nastavil material na černou, shadeless a aktivoval bych wire.
Nebo myslim že sem ještě viděl někde nějaký python script, přesně na tohle.

Autor:  postolka [ ned led 28, 2007 4:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kareem píše:
No já bych to asi řešil jednoduše. Objekt bych zduplikoval a malinko ho zvětšil, pak bych nastavil material na černou, shadeless a aktivoval bych wire.
Nebo myslim že sem ještě viděl někde nějaký python script, přesně na tohle.

No tak jak se vyhnout kopirovani objektu me nenapada, ale misto zvetsovani bys mel pouzit Zoffs, ktery je k temhle vecem urceny (zvetsovani muze u nekterych obektu delat nepekne veci). Zapni u wire materialu krome wire taky ztransp a zoffs nastav na 0.050 (hodnota ktera fungovala mi). Tim se docili toho, ze obekt zustane na miste, ale pri pocitani zapisu do color bufferu se ke skutecne hodnote pricte hodnota kterou jsi nastavil (tim se ten obekt jako by posune dopredu smerem ke kamere). Kdyz to prezenes, tak ale pujdou videt take zadni hrany.

Autor:  kareem [ ned led 28, 2007 4:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dík, tak to sem nevěděl. Sem zase o něco chytřejší. :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/