blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
konverze z maxe http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4249 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | joxer [ ned led 28, 2007 3:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | konverze z maxe |
nevite nekdo jak dostat do blenderu MAX soubor? mam model v maxku kterej je treba upravit a nevim jak ho otverit |
Autor: | Bumpkin [ ned led 28, 2007 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
normalne otevri scenu v blenderu a file dej import a najdi si ten soubor z max |
Autor: | joxer [ ned led 28, 2007 3:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no to prave nejde, umim imortovat ostatni formaty (dxf, 3ds, obj......) ale max tam nejde tak hledam nejkou cestu |
Autor: | Bumpkin [ ned led 28, 2007 3:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak si stahni Gmax a preved si to na jinej format a ten natahni do blenderu |
Autor: | joxer [ ned led 28, 2007 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem stahnul gmax, ale pripona neni max, ale gmax, a zadnej import sem tam taky nenasel, takze fakt nevim |
Autor: | Blitz [ ned led 28, 2007 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pres *.max muzes komunikovat pouze jen skrz maxe(ted uz mozna i mayu) je to jejich vlastni uzavreny format bez moznosti exportu do jinych programu(uz se to tu nekolikrat ale resilo) |
Autor: | joxer [ ned led 28, 2007 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
blitz: nojo co se da delat... ale diky, pokusim se to prekonvertovat u kamarada, kterej ma maxko v praci |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |