blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zámok - textúry sa zobrazujú len na jednej veži http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4240 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Genom [ sob led 27, 2007 1:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Přihoď sem blend...takhle težko poznat... |
Autor: | postolka [ sob led 27, 2007 10:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
TiLK píše: Myslíš do fóra? Ako? Screenshot?
...ne, mysli do fora, jako v zipu zabaleny .blend - jak nahravas obrazky, tak tak muzes nahravat taky zipka treba. |
Autor: | Genom [ sob led 27, 2007 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chybí ti v tom zipu ty textury co jsi použil...beznich nevim co ti nefunguje... |
Autor: | postolka [ sob led 27, 2007 10:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Problemem je, zda se, ze ten mesh ma prirazene dva materialy, pouzity material pro jednotlive faces nastavis v editing (f9) / Link and materials. Proste ten druhy material smazej a pak by to melo jit v pohode. Jinak ti doporucuju, abys obekty ktere jsou stejne duplikoval a ne kopiroval (Alt+D), pak budes jeditovat vsechny instance najednou |
Autor: | Genom [ ned led 28, 2007 12:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To Alt+D aplikuj v edit modu,ne v objekt modu...pokud chceš mít na několika objektech tu samou texturu,nebo materiál...duplikování v edit modu ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů... Co se týče toho pojmenovávání textur a materiálů,tak to se dělá kvůli přehlednosti a snažší orientaci...to aby si věděl k čemu jakej materiál,nebo textura patří,nebo co představuje... |
Autor: | Genom [ ned led 28, 2007 1:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To jestli si to pojmenuješ nebo ne,záleží jen a jen na tobě... Mě to velice pomáhá v případech,kdy mám složitější model s desítkama objektů a stejnym počtem materiálů s textůrama...když chci pak změnit jednu texturu u podobnejch materiálů,nebo aplikovat jeden materiál z více podobnejch ale jiných vlastností na objekt,tak potom vyznat se v tolika materiálech bez pojmenování je obtížný... |
Autor: | postolka [ ned led 28, 2007 2:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: To Alt+D aplikuj v edit modu,ne v objekt modu...pokud chceš mít na několika objektech tu samou texturu,nebo materiál...duplikování v edit modu ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů...
No tak za prve - Alt+D mi v edit modu vubec nefunguje (nebo jestli jo, tak nevim jak) - alespon v 2.42... - na kopirovani v editmodu pouzivam Shift+D. A za druhe - nejak nechapu smysl toho mit vice stejnych obektu v jednom meshi. Kdyz si treba udelam sto vezicek a pak chtel vsechny nejak upravit, pak bych musel upravovat kazdou zvlast, nehlede na to, ze mit v meshi tolik obektu by na prehlednosti rozhodne nepridalo. Naopak pokud budu mit duplikaty a budu chtit upravit vsechny najednou, tak nemusim editovat kazdou vezicku zvlast, ale jenom jednu instanci (a tim upravim vsechny jeji duplikaty). V pripade ze budu chtit aby se jedna lisila, tak ju muzu vzdycky nakopirovat pres Shift+D a vytvorit tak novou, nezavislou kopii. Jeste jedna poznamka - Objekt chapu jako nejakou strukturu na kterou jsou napojene: - jediny mesh (jeho nazev vidis v Editing - link and Materials), ten muze mit vice casti - sada materialu - IPO - a mozna jeste neco (nejak hluboce jsem to nezkoumal) Jak napojeny mesh, tak materialy lze pozdeji upravit a nahradit. Duplikaty tedy fungujou tak, ze jsou to objekty napojene na stejny mesh. Pro nazornost doporucuju podivat se do Outlineru (je to typ podokna). |
Autor: | Genom [ ned led 28, 2007 3:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
postolka píše: Genom píše: To Alt+D aplikuj v edit modu,ne v objekt modu...pokud chceš mít na několika objektech tu samou texturu,nebo materiál...duplikování v edit modu ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů... No tak za prve - Alt+D mi v edit modu vubec nefunguje (nebo jestli jo, tak nevim jak) - alespon v 2.42... - na kopirovani v editmodu pouzivam Shift+D. A za druhe - nejak nechapu smysl toho mit vice stejnych obektu v jednom meshi. Kdyz si treba udelam sto vezicek a pak chtel vsechny nejak upravit, pak bych musel upravovat kazdou zvlast, nehlede na to, ze mit v meshi tolik obektu by na prehlednosti rozhodne nepridalo. S tim souhlasim...přepsal jsem se...napsal jsem to úplně naruby než jsem měl namysly...Alt+D v objekt modu...zato dík,že jsi mě opravil... Ale jinak když budu chtít něco narychlo rozkopčit kolem dokola,použiju spin dup...a ten ti udělá několik meshů v jednom objektě...leda že bys to pak jednotlivě separoval...ta poslední věta ode mě je pravda poněkud krkolomně napsaná ale bylo to myšleno tak,že je třeba se tomu duplikování v edit modu pokud možno vyhnout,jinak ti zajistí to,že budeš mít objekt složenej z několika meshů,který se právě blbě editujou... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |