blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Blikání stínů v render animaci 2
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4231
Stránka 11

Autor:  CélineDionFanPetr [ čtv led 25, 2007 8:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Blikání stínů v render animaci 2

Zdar tak uz mě zase votravuje život to zatracené blikání stínů při animaci přitom tam nemám žádné trojúhelníkové Face ani je nemám obrácené tak mi někdo řekněte čím to je? pro ukázku posílám pár obrázkůTohle se mi děje při Renderu Pak v to v animacích není hezký Zajímavé když ten Objekt není Extrudovaný tak žádné stíny nevznikají :( ..Raz88

Přílohy:
Poznámka: Blikání stínů je strašnýýý vidíte samy co se mi děje
blikání stínů v blenderu.JPG
blikání stínů v blenderu.JPG [ 39.08 KiB | Zobrazeno 176 krát ]

Autor:  pedu [ pát led 26, 2007 7:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Hm, akoby lampa presvecovala cez mesh. Mne to robilo keď som skúšal boolean modif, ale že by kvôli obyčajnému extrude?

Remove doubles a Ctrl N nepomôže?

Autor:  zgerbiak [ pát led 26, 2007 4:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skus zapnut tiene. Mozno pomoze...

Autor:  CélineDionFanPetr [ sob led 27, 2007 8:54 pm ]
Předmět příspěvku:  nejake navrhy?

nejake nove nnavrhy jak to eliminovat? zjistil sem ze kdyz to dam jko plane jenom plochu nebliká to :) ale bohuze to nejde protže model musi byt trojrozměrný aaaach jo:(

Autor:  AD [ ned led 28, 2007 12:16 am ]
Předmět příspěvku: 

jestli tam máš zdvojený polygon, tak by selekce všech ( ale opravdu všech ) vertexů a následné rem double měly problém vyřešit ...

jinak prosvítání světel přes stěny tvořené ( co se tloušťky týká) jediným polygonem je už několik verzí neřešený problém.... pokud nezabere ten předchozí postup, tak zkus stěny extrudovat dovnitř, aby získaly objem ...a když to selže, tak sem postni blend

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/