blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Neumerna narocnost renderu - Yafray http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4230 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lz [ čtv led 25, 2007 7:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Neumerna narocnost renderu - Yafray |
U jedne sceny se mi pravidelne stava ze pri renderingu Yaf sezere celou pamet (512 MB) + asi 1 GB ze swapu, pricemz nevim na co. Konzole nic nenormalniho neukazuje..normalne se nactou textury a materialy a zahaji se vypocet. Nastaveni Full GI, Cdepth 2, Quality: Low, Cache - Shadow Quality 0.9, 800x600 OSA 8x , bucket rendering (odkliknuto "xml" ) a rendertime je 5 hodin,.Co je zvlastni,ze vytizeni CPU neprekroci 15%..pravdepodobne mu "scazeji" data a musi cekaz az pritecou ze swapu..proto taky disk "hrabe" jak silenej.....vypozoroval sem ze pokud spustim treba 4 thready tak jde "az" na 30%. Scena bez materialu je na tomtez nastaveni hotova za cca 20-30 min. hlava mi to nebere..pokud sectu velikost vsech pouzitych textur (i bumpmap a spol.) tak nepresahnu 100MB Interni render jede v pohode..ale dava subjektivne "nerealistictejsi" vystup. pokud by nekdo mel tuseni co by to mohlo zpusobovat,budu vdecnej lz |
Autor: | Bumpkin [ čtv led 25, 2007 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nazdar heh nevim jak ti poradit ale jeden z duvodu proc sem presel na interni je ten ze vse trvalo dlouho zkus vse vyrenderovat v Internim a dej AO energi dej na 1 (standartne nastaveno) aktivuj distanc a ten dej na 1 a 1 a uvidis ze render bude dooost realnej skoro jak Yafray (sice se asi interni render nevirovna Yafray v materialu skla ale i tak je to proste rozdil) toto jsem hlavne pocitoval HDRI mapach kdyz sem delal este Opla Tigru tak v Yafray HDRI mapa trvala 45 minut a v internim to bylo sotva 5 minut docea rapidni zmena ne?? |
Autor: | Genom [ čtv led 25, 2007 8:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No já přesně nevim co renderuješ,nebo kolik máš bodů ve scéně,ale i popis nastavení je trochu zavádějící...např. to CDepth slouží pro caustik... Já bych to zkusil nejdřív vyrenderovat bez Cache a Photonů... |
Autor: | postolka [ čtv led 25, 2007 9:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: Já bych to zkusil nejdřív vyrenderovat bez Cache a Photonů...
No myslim ze prave cache se pouziva na urychleni, je to dokonce v tooltipu... Jinak to co popisujes mi delavalo u hooodne narocnych scen s hafo polygonama, ale jestli je to neco jednoducheho (par obektu) tak nevim cim to muze byt. |
Autor: | pedu [ pát led 26, 2007 7:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Neumerna narocnost renderu - Yafray |
lz píše: Co je zvlastni,ze vytizeni CPU neprekroci lz
CPU "oddychuje" preto, lebo čaká na disk, ktorý láduje dáta cez DMA. Keby bolo viac RAM, išiel by naplno. Treba skúsiť zoptimalizovať scénu, aby nepotreboval toľko pamäte. |
Autor: | lz [ stř led 31, 2007 5:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no takze sem si vypujcil dalsich 1024MB RAM (dohromady 1,5 GB RAM / 1,5 GB swap)a situace se opakovala,takze nevim |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |