blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
deformace krivkou(nepochopil som tutorial) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4222 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | montana [ stř led 24, 2007 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | deformace krivkou(nepochopil som tutorial) |
zdravim chcem sa spitat ci mi niekto neviete poradit ako to je vtom tutorialy deformace krivkou. Malo som z neho pochopil prosim popiste mi to niekto potrebujem to surne. Dakujem. |
Autor: | Genom [ stř led 24, 2007 11:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No vložíš si objekt,kterej chceš deformovat,pak tam vložíš křivku,označíš si nejdřív objekt,pak křivku a spárentuješ je...z menu vybereš curve deform,objekt zarovnáš s křivkou a deformuješ... |
Autor: | montana [ stř led 24, 2007 11:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jasne tak to chapem ale ja by som chcel aby si mi to visvetlil ako pri tutorialy, pochopil som ta ale neviem aka je skratka na to menu a na ostatne veci proste myslim tim trochu podrobnejsie. dik |
Autor: | Genom [ stř led 24, 2007 11:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vložíš objekt,kterej chceš deformovat...pak vložíš křivku-bezierovu,NURBS,nebo path...to je na tobě...no a pak označíš nejprv objekt a pak křivku a spárentuješ-Ctrl+P...objeví se menu a z něho vybereš curve deform...pak zarovnáš objekt s křivkou,označíš si křivku,přepneš se do edit modu a deformuješ...snad je to teď více pochopitelné... |
Autor: | montana [ čtv led 25, 2007 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
cawko. no tak to som uz pochopil tak som to presne myslel diki. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |