Právě je stř lis 27, 2024 12:35 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozmazané textury
PříspěvekNapsal: pon led 15, 2007 12:48 am 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
Chtěl bych se zeptat jak docílim toho, aby se mi textura vložená do např. "Plane" neroztáhla po celym jeho obvodu , ale rovnoměrně poskládala po celym obvodu... jde o to, že když mám malu texturu a dám ji na velkej "Plane" tak je příliš rozmazaná.
Uvedu snad jasnej příklad toho co mám namysli. Použiju texturu šachovnice Obrázek a vložim ji do plane. Texturu mám ve výsledku rozmazanou a pouze jen 2 bílí a 2 černy čtverce a já potřebuju, aby se mi ta šachovnice rozložila rovnoměrně a né roztáhla. Určitě je to primitivní věc, jen někde něco překliknout, ale bohužel zatím jsem na to nepřišel :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 15, 2007 1:23 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Z tohoto bude asi málokdo moudrý. :?
Jde ti o to, aby se ti šachovnice opakovala? To znamená, aby tento obrázek udělal šachovnici třeba o velikosti 8x8 = 64 polí?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 15, 2007 1:25 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Material Buttons > Map Input > Size
Nastav size pro kazdou osu - defultne je 1 - to znamena, ze textura se opakuje jedenkrat, cim vetsi cislo nastavis, tim vicekrat se bude opakovat v dane ose.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 15, 2007 2:49 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Buď v nastavení textury nastavíš repeat na osu x nebo y.
Nebo se to dá vyřešit UV mapingem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 15, 2007 9:45 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
Tak jsem to už vyřešil těma osama díky za pomoc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: object
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 11:12 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 9:39 pm
Příspěvky: 153
nemusis nic nastavovat staci jednu vec ak das v material buttons tie nastavenia textury MAP INPUT a namiesto global oznacis object to sa ti po celej ploche vitvori to co chces a potom to uz len zarovnas uz nepametam cim to bolo ale to je proste jedno je nato viac sposobou. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 25, 2007 8:12 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Počkať. Keď dáš object, musíš vedľa toho napísať meno objektu, podľa ktorého sa textúra mapuje. Potom, keď sa objekt povedzme natočí, natočí sa aj textúra, keď sa zväčší, zväčší sa aj textúra.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz