blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
deformace v loktu-animace http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4218 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Karl0s [ stř led 24, 2007 1:33 am ] |
Předmět příspěvku: | deformace v loktu-animace |
zdravim..zase pisu ohledne animovani mam problem v tom ze kdyz mi ruka nasleduje kost,se kterou hejbu tak se v loktu facy krizej a ruzne pronikaj do sebe..nevim jak to nastavit tak aby v tom ohybu byly prechody plynule:-(muzete mi nekdo poradit prosim..dekuji |
Autor: | pedu [ stř led 24, 2007 7:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Treba si aktivizovať Weight paint mode. Tie časti, čo sa krížia premaľovať na povedzme 0,5 (nedá sa povedať presné číslo, treba s citom) pre obe kosti. |
Autor: | taby [ stř led 24, 2007 8:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Do jisté míry záleží i na tom, jak máš udělané facy, a proto i kam jsi umístil kloub. Z toho plyne, že někdy je třeba také i s tímto hýbat. |
Autor: | pedu [ stř led 24, 2007 12:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To hej, napasovať kĺby prstov, aby sa to dobre ohýbalo je niekedy pekná piplačka. |
Autor: | zgerbiak [ stř led 24, 2007 4:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to vecsinov riesim tak, ze vertexi na rizikovych miestach priradim pre obe kosti. Ono sa to rozlozi .... |
Autor: | Karl0s [ stř led 24, 2007 9:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vsem moc dekuju za rady |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |