blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

deformace v loktu-animace
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4218
Stránka 11

Autor:  Karl0s [ stř led 24, 2007 1:33 am ]
Předmět příspěvku:  deformace v loktu-animace

zdravim..zase pisu ohledne animovani :oops: mam problem v tom ze kdyz mi ruka nasleduje kost,se kterou hejbu tak se v loktu facy krizej a ruzne pronikaj do sebe..nevim jak to nastavit tak aby v tom ohybu byly prechody plynule:-(muzete mi nekdo poradit prosim..dekuji

Autor:  pedu [ stř led 24, 2007 7:51 am ]
Předmět příspěvku: 

Treba si aktivizovať Weight paint mode. Tie časti, čo sa krížia premaľovať na povedzme 0,5 (nedá sa povedať presné číslo, treba s citom) pre obe kosti.

Autor:  taby [ stř led 24, 2007 8:52 am ]
Předmět příspěvku: 

Do jisté míry záleží i na tom, jak máš udělané facy, a proto i kam jsi umístil kloub. Z toho plyne, že někdy je třeba také i s tímto hýbat. :wink:

Autor:  pedu [ stř led 24, 2007 12:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

To hej, napasovať kĺby prstov, aby sa to dobre ohýbalo je niekedy pekná piplačka.

Autor:  zgerbiak [ stř led 24, 2007 4:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja to vecsinov riesim tak, ze vertexi na rizikovych miestach priradim pre obe kosti. Ono sa to rozlozi ....

Autor:  Karl0s [ stř led 24, 2007 9:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vsem moc dekuju za rady :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/