blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
halo material za sklem http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4200 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aidam [ ned led 21, 2007 1:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | halo material za sklem |
Nejde mi halo material za sklem, cim to je? když ho soupnu před sklo tak je vidět....a když ho dam za sklo tek videt neni, de s tim neco udelat? |
Autor: | vklidu [ ned led 21, 2007 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to jsem neslysel nebo mas na mysli, ze ti neprochazi halo skrz sklo? (halo neprojde pres zadny face). kdysi jsem potreboval aby halo prochazelo pres plane co mel alfa texture a to neslo. no a jestli mas na mysli neco jineho tak lepe asi postnout .blend |
Autor: | Aidam [ ned led 21, 2007 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Prostě mam desku skla, za ní světlo před ní světlo....za tim sklem neni halo vidět a když ho dam před něj tak je vidět, z čehož usuzuju že halo neni vidět za sklem |
Autor: | Slange [ ned led 21, 2007 11:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je problem renderu, raytracer nedokaze pracovat z halom. |
Autor: | Aidam [ pon led 22, 2007 5:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to vim, ale interní s nim pracuje a já to dělam internim, jenom se zaplym rayem, to by mělo jít ne? |
Autor: | Slange [ pon led 22, 2007 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aidam píše: to vim, ale interní s nim pracuje a já to dělam internim, jenom se zaplym rayem, to by mělo jít ne?
Nepouzivas naahodou raytracove materialy? Tlacidlo Ray Transp v nastaveniach materialov. Halo vidis len ak mas prechod svetla rieseny cez ZTransp, ktory nepouziva raytacer. |
Autor: | Aidam [ úte led 23, 2007 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Slange: hmm, dobře, chápu to, mam sklo jako od výtahu (konstrukce je skleněná), jak teda dosáhnu něčeho jako je halo? celkem by se mi to tam hodilo - scéna v noci, ulice, dvě lampy, prosklenej vejtah, z každejch dveří co dou do vejtahu z baráku de z vokýnka světlo, na to sem chtěl to halo.....čim se dá docílit podobnej efekt? |
Autor: | pedu [ úte led 23, 2007 5:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Niektoré veci sa dajú robiť len tak, že sa narenderuje povedzme lampa v internale do obrázku a ten sa použije ako textúra. |
Autor: | Slange [ úte led 23, 2007 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Niektoré veci sa dajú robiť len tak, že sa narenderuje povedzme lampa v internale do obrázku a ten sa použije ako textúra.
Myslim, ze by sa to dalo este o trochu jednoduchsie. Samotny halo efekt urobit ako texturu. Ak chces halo okolo lampy, tak si vytvor objekt ( napr. circle ) a vloz ho pred lampu. V materialoch mu vytvor obycajny shadeless material z aplhou a texturou blend-sphere. Ak sa s materialovymi nastavaniami trochu pohras, urcite dostanes zaujimavy vysledok. |
Autor: | Genom [ úte led 23, 2007 11:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A co vložit to sklo do jinýho layeru,u světla zapnout layer v paletce lamp a pak už to jen vyrenderovat s oběma zaplejma layerama...pak by ti to mělo fungovat jak si chtěl... |
Autor: | pedu [ stř led 24, 2007 12:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Niektoré veci sa dajú robiť len tak, že sa narenderuje povedzme lampa v internale do obrázku a ten sa použije ako textúra.
Inak - technika s obrázkom na plane je niekedy dobrá aj na urýchlenie. Mal som napríklad dva veľké sklenené meshe (plus niekoľko ZTranspových). Render trval cca. hodinu. Keď som jeden vyrenderoval zvlášť a strčil ho ako plane so ZTransp, render sa mi skrátil na 6 minút! Pri štvrť tisícke framov je to dosť podstatná vec... Navyše to bolo krajšie, lebo dve zložité sklá s disperziou pri sebe robia nepekné pásy. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |