blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak se zbavím "faldů" http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4187 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sadam [ úte led 16, 2007 6:26 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Jak se zbavím "faldů" | ||
Mám zásadní problém. Potřebovyl bych "recept" jak se zbavím faldů. dělá mi to na každym třetím obrázku
|
Autor: | postolka [ úte led 16, 2007 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Rek bych, ze problemem je nespravna topologie modelu. Zrejme tam mas trojuhelniky, ktere si nerozumi se subsurf modifikatorem. Dalsi pricinou muze byt zbytecna hrana (nevim jak to vysvetlit - proste hrana ktera vede pres jiz existujici vrchol a pri subsurfu dela takovyhle binec). Edit: kdyz posles blend, tak ti to urcite nekdo rekne konkretneji :D. |
Autor: | pedu [ stř led 17, 2007 7:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozno ani nema subsurf. V takom pripade moze byt pricinou opat nespravna topologia . Stava sa, ze niektory edge prechadza cez vnutro inej face. Vtedy su niektore plochy tmavsie, aby blender naznacil, ze cosi sa prekriva a krizi. Treba teda pohladat vertexy, ktore su zatlacene prilis dovnutra a vytiahnut ich von, aby sa nekrizili plochy. Dalsia vec, ktora moze pomoct je Remove doubles. Nadbytocne vertexy treba dat blizko seba a cez remove doubles ich zjednotit. Dole sa da aj nastavit vzdialenost, na aku sa funkcia aplikuje. No a vseliek - v edit mode Ctrl N = recalculate normals |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |