blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Rozmazané textury
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4179
Stránka 11

Autor:  Blizar [ pon led 15, 2007 12:48 am ]
Předmět příspěvku:  Rozmazané textury

Chtěl bych se zeptat jak docílim toho, aby se mi textura vložená do např. "Plane" neroztáhla po celym jeho obvodu , ale rovnoměrně poskládala po celym obvodu... jde o to, že když mám malu texturu a dám ji na velkej "Plane" tak je příliš rozmazaná.
Uvedu snad jasnej příklad toho co mám namysli. Použiju texturu šachovnice Obrázek a vložim ji do plane. Texturu mám ve výsledku rozmazanou a pouze jen 2 bílí a 2 černy čtverce a já potřebuju, aby se mi ta šachovnice rozložila rovnoměrně a né roztáhla. Určitě je to primitivní věc, jen někde něco překliknout, ale bohužel zatím jsem na to nepřišel :?

Autor:  taby [ pon led 15, 2007 1:23 am ]
Předmět příspěvku: 

Z tohoto bude asi málokdo moudrý. :?
Jde ti o to, aby se ti šachovnice opakovala? To znamená, aby tento obrázek udělal šachovnici třeba o velikosti 8x8 = 64 polí?

Autor:  postolka [ pon led 15, 2007 1:25 am ]
Předmět příspěvku: 

Material Buttons > Map Input > Size
Nastav size pro kazdou osu - defultne je 1 - to znamena, ze textura se opakuje jedenkrat, cim vetsi cislo nastavis, tim vicekrat se bude opakovat v dane ose.

Autor:  kareem [ pon led 15, 2007 2:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Buď v nastavení textury nastavíš repeat na osu x nebo y.
Nebo se to dá vyřešit UV mapingem.

Autor:  Blizar [ pon led 15, 2007 9:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to už vyřešil těma osama díky za pomoc.

Autor:  montana [ stř led 24, 2007 11:12 pm ]
Předmět příspěvku:  object

nemusis nic nastavovat staci jednu vec ak das v material buttons tie nastavenia textury MAP INPUT a namiesto global oznacis object to sa ti po celej ploche vitvori to co chces a potom to uz len zarovnas uz nepametam cim to bolo ale to je proste jedno je nato viac sposobou. 8)

Autor:  pedu [ čtv led 25, 2007 8:12 am ]
Předmět příspěvku: 

Počkať. Keď dáš object, musíš vedľa toho napísať meno objektu, podľa ktorého sa textúra mapuje. Potom, keď sa objekt povedzme natočí, natočí sa aj textúra, keď sa zväčší, zväčší sa aj textúra.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/