blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problem s path a camerou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4154 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bíbara [ úte led 09, 2007 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | problem s path a camerou |
tak jsem sem po dlouhe dobe opet zavital a mam celkem zapeklity problem mam udelanou path pro pohyb kamery, ale kdyz to sparentuju, kamera mi jede od konce, celkem dost mi to stve, kdyby nekdo vedel, dik za radu |
Autor: | taby [ stř led 10, 2007 8:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, taky se mi to stalo, ale nevím, zda to jde jinak, proto jsem udělal novou křivku a hlídal si její začátek a konec. |
Autor: | pedu [ stř led 10, 2007 11:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V IPO krivkách kamery treba vytvoriť TIME. Stačia dva body. Keď je krivka dlhá 100, na prvej frame ude TIME 100 a na stej 1. |
Autor: | Bíbara [ stř led 10, 2007 9:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
diky hosi, vcera se mi o konecne podarilo, tak jak rika pedu je to k nastvani, vzdycky, kdyz reknu o nejakem problemu, tak se mi ho o dve hodky dyl podari vyresit |
Autor: | taby [ čtv led 18, 2007 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem zkoušel práci s path a zjistil jsem, že je také možné v edit modu pro path klávesou [w] ... specials vybrat možnost "switch direction" a změní se směr. Pokud je i toto odpověď na tvou otázku, tak je to asi to nejsnažší řešení. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |