blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
yafray, vray http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4083 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Aidam [ pát pro 15, 2006 8:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | yafray, vray |
Chtěl bych se zeptat...když chci udělat v yafu sklenici s lomem světla tak potřebuju něaký vray? někde sem to našel a v samotnym yafu mi to nejde, ale už sem nenašel co je to vray a kde ho sehnat a hlavně všude sem nael že vray de jen na 3dsmax de i na blender? |
Autor: | 6xx [ sob pro 16, 2006 11:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud by měl jít v blenderu vray tak jedině pomocí nějakýho exportního skriptu. To co hledáš se jmenuje caustics efekt a v blenderu se pro yaf se nastavuje v paletce YafRay GI zapnutím photonů a úpravou jejich voleb při metodě full. Důležitá volba CDepth, kterou se nastavuje počet odrazů uvnitř objektů. Je přednastaven na jeden (foton vletí do objektu ale už nevyletí), což caustics nevytváří, opravdové minimum jsou 2 (proletí 2 facy). |
Autor: | Aidam [ sob pro 16, 2006 12:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo díky já sem se s tim patlal a furt sem na to nemoh přijít...díky... |
Autor: | Aidam [ sob pro 16, 2006 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
stejně se s tim pořád patlam a nic to nedělá i když nastavuju cdepth na 5 nastavený na full depth: 2 cdepth:6 zamáčknutý photons count: 30000 radius : 6 mix count: 500 světlo spot s ray shadow, ray zapnutej... tak co tam mam špatně? udělá mi to celkem slušný sklo i tu láhev ale furt to nehází prasátka za láhví.... |
Autor: | yarpen [ sob pro 16, 2006 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aidam: zkus přidat photonovou lampu viz tutorial na caustic http://wiki.yafray.org/bin/view.pl/UserDoc/RealFX |
Autor: | Aidam [ sob pro 16, 2006 4:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já už sem úplně bezradnej...teď je to zase celý modrý, já už se z toho vobtáhnu....přitom sem nikde modrou nenastavoval... žádný prasátka to nehází, je tam skvělá láhev ale modrá dal sem tam světlo spot a photon, já už to vzdávam...myslim že to přežiju i bez tý lahve a vrátim se k tomu někdy v daleký době..... |
Autor: | tom*p [ sob pro 16, 2006 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím nastavením to opravdu není jednoduché, ale fakt nevím, jak jsi mohl dosáhnout modrého světla. |
Autor: | Aidam [ ned pro 17, 2006 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já taky ne...ale už je jmi to celkem jedno....myslim že se k tomu vrátim někdy jindy... |
Autor: | Aidam [ pát pro 29, 2006 7:32 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak sem pokročil...myslim že se blížim ke zdárnému konci.... Edit: obrázek...trochu sem to vylepšil...
|
Autor: | taby [ pát pro 29, 2006 8:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle stínu předpokládám, že tam něco nesedí. |
Autor: | Aidam [ pát pro 29, 2006 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo...to spin mi tam dělá díru, nevim proč...skusim to přepočítat ale myslim že už sem to dělal... -------------------------------------------------------------------------------- už sem na to přišel...spravim to jenom to bude piplačka... |
Autor: | Sagi [ pát pro 29, 2006 10:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
spis zkus REMOVE DOUBLES... podle me to je tim... a ten matros moc jako sklo teda nevypada...stin zajimavej...az na tu chybky |
Autor: | Aidam [ pát pro 29, 2006 10:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to už je to jedno protože sem to udělal manuálně byly tam dvě řady vertexů těsně vedle sebe tak sem je sloučil v jednu....ale nevim jesli by remove doubles pomohlo... ------------------------------------------------------- a je to.... nahrazenej vobrázek! |
Autor: | taby [ sob pro 30, 2006 7:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Aidam píše: Tak to už je to jedno protože sem to udělal manuálně byly tam dvě řady vertexů těsně vedle sebe tak sem je sloučil v jednu....ale nevim jesli by remove doubles pomohlo...
------------------------------------------------------- a je to.... nahrazenej vobrázek! Pokud to točíš o 360°, tak pomohlo. |
Autor: | Aidam [ sob pro 30, 2006 10:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Dobře budu si to pamatovat... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |