blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
rozřezávání při smothu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4076 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aidam [ stř pro 13, 2006 8:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | rozřezávání při smothu | ||
chtěl bych se zeptat co je tohle a jak se tomu dá zabránit...u některejch objektů když dam smoth mi to udělá tohle myslim že v renderu se to neprojevuje ale když sem renderoval láhev ze skla tak tam to bylo, takhle rozřezaný...co s tim?
|
Autor: | kaucukovnik [ stř pro 13, 2006 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze tu pomuze otrepane CTRL+N pro prepocitani normal a taky zkus kliknout na SET SOLID a pak na SET SMOOTH |
Autor: | KIWI [ stř pro 13, 2006 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus dát ctrl+n na přepočítání normál |
Autor: | pedu [ čtv pro 14, 2006 7:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A samozrejme aj autosmooth |
Autor: | Sagi [ čtv pro 14, 2006 2:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jako vzdy |
Autor: | Aidam [ čtv pro 14, 2006 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bezva, díky, zkusim.... --------------------------------------------- tak to pomohlo...dik |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |