blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

rozřezávání při smothu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4076
Stránka 11

Autor:  Aidam [ stř pro 13, 2006 8:00 pm ]
Předmět příspěvku:  rozřezávání při smothu

chtěl bych se zeptat co je tohle a jak se tomu dá zabránit...u některejch objektů když dam smoth mi to udělá tohle myslim že v renderu se to neprojevuje ale když sem renderoval láhev ze skla tak tam to bylo, takhle rozřezaný...co s tim?

Přílohy:
rzrz_lahev.jpg
rzrz_lahev.jpg [ 57.49 KiB | Zobrazeno 191 krát ]

Autor:  kaucukovnik [ stř pro 13, 2006 8:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze tu pomuze otrepane CTRL+N pro prepocitani normal a taky zkus kliknout na SET SOLID a pak na SET SMOOTH

Autor:  KIWI [ stř pro 13, 2006 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus dát ctrl+n na přepočítání normál

Autor:  pedu [ čtv pro 14, 2006 7:57 am ]
Předmět příspěvku: 

A samozrejme aj autosmooth :-)

Autor:  Sagi [ čtv pro 14, 2006 2:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

jako vzdy :)

Autor:  Aidam [ čtv pro 14, 2006 6:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

bezva, díky, zkusim....
---------------------------------------------
tak to pomohlo...dik

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/