blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Global Merge?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4014
Stránka 11

Autor:  freekill [ pát lis 24, 2006 6:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Global Merge?

caute lidi :)
existuje enco jako global merge? proste opak subdivide :?:

Autor:  pedu [ pát lis 24, 2006 8:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Decimate.

Autor:  freekill [ pát lis 24, 2006 8:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

a to najdu kde?

Autor:  taby [ pát lis 24, 2006 8:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tam, kde subdivide :wink:

Autor:  freekill [ pát lis 24, 2006 8:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, ee tam to nejni... je to v modifiers a kdyz to puziju ma to hrznou topologii :?

Autor:  taby [ pát lis 24, 2006 8:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jasný, spletl jsem si "subdivide" a "subsurf". 8)

Autor:  pedu [ sob lis 25, 2006 9:33 am ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
Hmm, ee tam to nejni... je to v modifiers a kdyz to puziju ma to hrznou topologii :?


S topológiou je to naozaj horšie. Tiež to zruší smooth. Treba dať apply a znova smooth, aby to bolo v norme.

Autor:  freekill [ sob lis 25, 2006 6:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

takze do GE to je na nic....

Autor:  zgerbiak [ ned lis 26, 2006 11:29 am ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
takze do GE to je na nic....

neviem ci to chces za behu hry menit, ale ak nie, tak das apply a mas vyhrane ;).

Autor:  Yellowzelo [ pon lis 27, 2006 11:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mám podobnu otazku:
Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov)

Autor:  taby [ úte lis 28, 2006 8:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Hm, to závisí na tom, jak jsi to řezal a co jsi s tím dělal následovně. :wink:

Autor:  Ragnos [ úte lis 28, 2006 8:58 am ]
Předmět příspěvku: 

Yellowzelo píše:
Mám podobnu otazku:
Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov)


označíš si tu smyčku Alt+RMB, potom dáš delete-loop cosi. mrknu se doma na blender a tady to upřesním. Tímto deletem se dájí odstraňovat celé smyčky bez toho aby jsi to musel spájet.

Autor:  Keram [ úte lis 28, 2006 9:22 am ]
Předmět příspěvku: 

G_Taurus píše:
Yellowzelo píše:
Mám podobnu otazku:
Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov)


označíš si tu smyčku Alt+RMB, potom dáš delete-loop cosi. mrknu se doma na blender a tady to upřesním. Tímto deletem se dájí odstraňovat celé smyčky bez toho aby jsi to musel spájet.


je topod X .... edge loop

Autor:  Yellowzelo [ stř lis 29, 2006 5:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

vďaka, znovu som o nieco mudrejsí :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/