blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Global Merge? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4014 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ pát lis 24, 2006 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Global Merge? |
caute lidi existuje enco jako global merge? proste opak subdivide |
Autor: | pedu [ pát lis 24, 2006 8:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Decimate. |
Autor: | freekill [ pát lis 24, 2006 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a to najdu kde? |
Autor: | taby [ pát lis 24, 2006 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam, kde subdivide |
Autor: | freekill [ pát lis 24, 2006 8:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm, ee tam to nejni... je to v modifiers a kdyz to puziju ma to hrznou topologii |
Autor: | taby [ pát lis 24, 2006 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasný, spletl jsem si "subdivide" a "subsurf". |
Autor: | pedu [ sob lis 25, 2006 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Hmm, ee tam to nejni... je to v modifiers a kdyz to puziju ma to hrznou topologii
S topológiou je to naozaj horšie. Tiež to zruší smooth. Treba dať apply a znova smooth, aby to bolo v norme. |
Autor: | freekill [ sob lis 25, 2006 6:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
takze do GE to je na nic.... |
Autor: | zgerbiak [ ned lis 26, 2006 11:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: takze do GE to je na nic....
neviem ci to chces za behu hry menit, ale ak nie, tak das apply a mas vyhrane . |
Autor: | Yellowzelo [ pon lis 27, 2006 11:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám podobnu otazku: Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov) |
Autor: | taby [ úte lis 28, 2006 8:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, to závisí na tom, jak jsi to řezal a co jsi s tím dělal následovně. |
Autor: | Ragnos [ úte lis 28, 2006 8:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Yellowzelo píše: Mám podobnu otazku:
Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov) označíš si tu smyčku Alt+RMB, potom dáš delete-loop cosi. mrknu se doma na blender a tady to upřesním. Tímto deletem se dájí odstraňovat celé smyčky bez toho aby jsi to musel spájet. |
Autor: | Keram [ úte lis 28, 2006 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
G_Taurus píše: Yellowzelo píše: Mám podobnu otazku: Ak som cylinder prerezal priečne nožom (loop subdivide), dá sa to nejako vratit do pôvodneho stavu? (okrem funkcie undo, a ručného spajania vertexov) označíš si tu smyčku Alt+RMB, potom dáš delete-loop cosi. mrknu se doma na blender a tady to upřesním. Tímto deletem se dájí odstraňovat celé smyčky bez toho aby jsi to musel spájet. je topod X .... edge loop |
Autor: | Yellowzelo [ stř lis 29, 2006 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vďaka, znovu som o nieco mudrejsí |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |