blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kostra chodí, ale tělo ne
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4012
Stránka 11

Autor:  bloud [ pát lis 24, 2006 2:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Kostra chodí, ale tělo ne

Mám postavičku, kterou jsem naučil chodit "namístě". Všechno funguje jak má (kosti hýbou nohama), ale když chci aby šel po křivce - kostra jde a tělo se jakoby opožďuje a celé se deformuje.
Zkoušel jsem to s jednoduchými mashy a všechno v pořádku. Někde mám chybu, ale nevim kde. Nestalo se někomu něco podobnýho?
Dík

(použil jsem tutoriál http://www.telusplanet.net/public/kugyelka/blender/tutorials/stride/stride.html )

Autor:  pedu [ pát lis 24, 2006 5:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Keď je stred kostry inde, ako stred mesha, býva problém pri rotácii.

Autor:  bloud [ pát lis 24, 2006 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nerotuje, jen má jít dopředu a místo toho se rozprskne na všechny strany.
Pokud pohybuju s jednotlivejma kostma je všechno v pořádku, můžu s nim točit jak chci, ale jak má jít po křivce s walkcycle v NLA je zle.

Autor:  bloud [ pon lis 27, 2006 2:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem měl postavičku špatně naparentovanou. nevim, jak se mi to povedlo, ale byla naparentovaná jen na "kosti" ale ne na Armatůru jako objekt. Pohyb po Path hybe s armatůrou jako s objektem, takže nohy šlapaly dopředu, ale zbytek těla zůstal na míste.
Čus

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/