blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kostra chodí, ale tělo ne http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4012 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bloud [ pát lis 24, 2006 2:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kostra chodí, ale tělo ne |
Mám postavičku, kterou jsem naučil chodit "namístě". Všechno funguje jak má (kosti hýbou nohama), ale když chci aby šel po křivce - kostra jde a tělo se jakoby opožďuje a celé se deformuje. Zkoušel jsem to s jednoduchými mashy a všechno v pořádku. Někde mám chybu, ale nevim kde. Nestalo se někomu něco podobnýho? Dík (použil jsem tutoriál http://www.telusplanet.net/public/kugyelka/blender/tutorials/stride/stride.html ) |
Autor: | pedu [ pát lis 24, 2006 5:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď je stred kostry inde, ako stred mesha, býva problém pri rotácii. |
Autor: | bloud [ pát lis 24, 2006 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerotuje, jen má jít dopředu a místo toho se rozprskne na všechny strany. Pokud pohybuju s jednotlivejma kostma je všechno v pořádku, můžu s nim točit jak chci, ale jak má jít po křivce s walkcycle v NLA je zle. |
Autor: | bloud [ pon lis 27, 2006 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem měl postavičku špatně naparentovanou. nevim, jak se mi to povedlo, ale byla naparentovaná jen na "kosti" ale ne na Armatůru jako objekt. Pohyb po Path hybe s armatůrou jako s objektem, takže nohy šlapaly dopředu, ale zbytek těla zůstal na míste. Čus |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |