blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
World obrázek a cyklus v animaci http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4004 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bily.trpaslik [ stř lis 22, 2006 1:43 am ] |
Předmět příspěvku: | World obrázek a cyklus v animaci |
Ahoj, mám zase další problémek, vlastně dva . Snažil sem se je tady najít, ale je tu těch příspěvků tolik, že u toho čtení usínám, tak sem raději založil nové téma. 1. Jak nastavit obrázek do Worldu už jsem zjistil. Má to ale malý háček - mám jednu animaci pohoří a jako nebe jsem vložil jednu fotku mraků. Jenže když potom animaci vyrenderuju, ono nebe je ve výsledku pořád na jednom místě i přes to, že kamera se otáčí. Jde takto nějak nebe rozpohybovat? 2. V též animaci mám mouchu, která letí a mává křídly. K tomu jsem použil Relative vertex keys, a abych nemusel pohybovou křivku ručně nastavovat snímek po snímku, použil jsem možnost Cyclic v nastavení křivky. Potud bez problému. Jenže jak mám udělat, když si moucha na něco sedne a křídly mávat přestane a pak zase vzlétne. Jde takto nějak přerušit část cyklované křivky? Doufám, že sem to nevylíčil moc nesrozumitelně. Děkuju za veškeré rady |
Autor: | pedu [ stř lis 22, 2006 8:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Aj ja som si všimol, že pri niektorých mapovaniach je svet zviazaný s kamerou (možno je to bug, neviem.). Iné mapovanie mi však nevyhovovalo, tak som proste oblohu dal na vnútro tube. Potom som tube pomaly roztočil, aby sa mraky hýbali 2. To sa tiež asi nedá. Doporučil by som však ísť na to cez NLA stripes. Tam sa dá urobiť akcia (alebo viac akcií - napríklad vystieranie jedného krídla, mávanie...) - veľmi jednoducho a potom jednoducho kontrolovať rýchlosť, prípadne státie v istej pozícii. |
Autor: | pedu [ stř lis 22, 2006 10:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedno mávnutie krídla je pri vertex animácii o tom, že sa váha mení z nuly na jedna. |
Autor: | pedu [ stř lis 22, 2006 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda - je tam ešte váha (a iba ona sa volá weight), podľa ktorej sa aplikuje deformácia na jednotlivé vertexy, ale tá sa zasa nedá animovať. |
Autor: | bily.trpaslik [ stř lis 22, 2006 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu: No povím ti, s tou tubou je to bezva nápad, určitě to zkusím K tý dvojce - s těmi NLA nějak neumím pracovat, není o tom nějaký tutoriál nebo jiný návod? |
Autor: | pedu [ čtv lis 23, 2006 8:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozrejme sú aj tutoriály, len v nich mám zlý systém - stiahnem si ich na disk a potom neviem, odkiaľ a mám ich priveľa... Ale myslím, že som sa to učil priamo z http://mediawiki.blender.org/index.php/Manual Najprv treba zvládnuť armatúru (kostra) - na začiatku je Animation in 30+30 minutes a potom sa dajú vyrábať NLA stripes. |
Autor: | kareem [ čtv lis 23, 2006 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějaké tutory k NLA editoru: http://mediawiki.blender.org/index.php/Manual/PartIX/The_Non_Linear_Animation_Editor_Window_(NLA) , http://mediawiki.blender.org/index.php/NLA_Editor_and_Stride_Path , http://www.telusplanet.net/public/kugyelka/blender/tutorials/stride/stride.html |
Autor: | bily.trpaslik [ pát lis 24, 2006 12:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Bezva, díky moc, mrknu na to |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |