blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
World obrázek a cyklus v animaci http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4004 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bily.trpaslik [ stř lis 22, 2006 1:43 am ] |
Předmět příspěvku: | World obrázek a cyklus v animaci |
Ahoj, mám zase další problémek, vlastně dva ![]() 1. Jak nastavit obrázek do Worldu už jsem zjistil. Má to ale malý háček - mám jednu animaci pohoří a jako nebe jsem vložil jednu fotku mraků. Jenže když potom animaci vyrenderuju, ono nebe je ve výsledku pořád na jednom místě i přes to, že kamera se otáčí. Jde takto nějak nebe rozpohybovat? 2. V též animaci mám mouchu, která letí a mává křídly. K tomu jsem použil Relative vertex keys, a abych nemusel pohybovou křivku ručně nastavovat snímek po snímku, použil jsem možnost Cyclic v nastavení křivky. Potud bez problému. Jenže jak mám udělat, když si moucha na něco sedne a křídly mávat přestane a pak zase vzlétne. Jde takto nějak přerušit část cyklované křivky? Doufám, že sem to nevylíčil moc nesrozumitelně. Děkuju za veškeré rady ![]() |
Autor: | pedu [ stř lis 22, 2006 8:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Aj ja som si všimol, že pri niektorých mapovaniach je svet zviazaný s kamerou (možno je to bug, neviem.). Iné mapovanie mi však nevyhovovalo, tak som proste oblohu dal na vnútro tube. Potom som tube pomaly roztočil, aby sa mraky hýbali ![]() 2. To sa tiež asi nedá. Doporučil by som však ísť na to cez NLA stripes. Tam sa dá urobiť akcia (alebo viac akcií - napríklad vystieranie jedného krídla, mávanie...) - veľmi jednoducho a potom jednoducho kontrolovať rýchlosť, prípadne státie v istej pozícii. |
Autor: | pedu [ stř lis 22, 2006 10:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedno mávnutie krídla je pri vertex animácii o tom, že sa váha mení z nuly na jedna. |
Autor: | pedu [ stř lis 22, 2006 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda - je tam ešte váha (a iba ona sa volá weight), podľa ktorej sa aplikuje deformácia na jednotlivé vertexy, ale tá sa zasa nedá animovať. |
Autor: | bily.trpaslik [ stř lis 22, 2006 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu: No povím ti, s tou tubou je to bezva nápad, určitě to zkusím ![]() K tý dvojce - s těmi NLA nějak neumím pracovat, není o tom nějaký tutoriál nebo jiný návod? |
Autor: | pedu [ čtv lis 23, 2006 8:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozrejme sú aj tutoriály, len v nich mám zlý systém - stiahnem si ich na disk a potom neviem, odkiaľ a mám ich priveľa... Ale myslím, že som sa to učil priamo z http://mediawiki.blender.org/index.php/Manual Najprv treba zvládnuť armatúru (kostra) - na začiatku je Animation in 30+30 minutes a potom sa dajú vyrábať NLA stripes. |
Autor: | kareem [ čtv lis 23, 2006 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějaké tutory k NLA editoru: http://mediawiki.blender.org/index.php/Manual/PartIX/The_Non_Linear_Animation_Editor_Window_(NLA) , http://mediawiki.blender.org/index.php/NLA_Editor_and_Stride_Path , http://www.telusplanet.net/public/kugyelka/blender/tutorials/stride/stride.html |
Autor: | bily.trpaslik [ pát lis 24, 2006 12:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Bezva, díky moc, mrknu na to ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |