blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Nevidim jeden z objektu v renderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3994 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | thool [ ned lis 19, 2006 2:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Nevidim jeden z objektu v renderu |
jak je videt na obrazkach: (vyrez) blender: render: jeden objekt (vlevo) proste chybi v renderu. onen objekt nema zadny material (ani sem v tomhle ohledu nic nemenil) .. asi (mozna) to je nejaky nasledek na moje hledani zkratky na defaultni kameru (Ctrl+0), pricemz sem pomoci altu, ctrl a shiftu promackal snad celou numerickou klavesnici mezi tim nahledem v blenderu a vlastnim renderem sem nemenil nic co se tyce vrstev proste tuknu na F12 a koukam na to, co vidite na obrazcich vypada to na nejakou funkci ala "tenhle obekt nebude v renderu videt" vite nekdo, co s tim? |
Autor: | LukasT [ ned lis 19, 2006 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Možno renderuješ bez vrstvy v ktorej máš objekt uložený. Kukni do render panelu či renderuješ vrstvu s postavou |
Autor: | Genom [ ned lis 19, 2006 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo se jukni,jestli u tý postavy nemáš nechtíc hozenou alfu... |
Autor: | thool [ ned lis 19, 2006 3:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
renderuji vsechny vrstvy alfu to nema -> ta postava nema zadny material |
Autor: | kareem [ ned lis 19, 2006 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To že nemá žádný materiál by nemělo vadit, vyrenderuje se ti to defaultní šedou. Zkus upřesnit nastavení nebo postni .blend |
Autor: | thool [ ned lis 19, 2006 4:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
.blend bych uprimne posilal dost nerad, je v tom uz asi 60h prace, ma to pro me urcitou hodnotu to, ze nema zadny material rikam proto, abych predesel ruzdnym dohadum o alfa a podobnych nastaveni.. rekni, co by to pomohlo nastinit a ja dam screen |
Autor: | tom*p [ ned lis 19, 2006 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co třeba dosah kamery? (po kam až kamera renderuje -> dá se to nastavit) |
Autor: | thool [ ned lis 19, 2006 6:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dosah kamery na maximu |
Autor: | zgerbiak [ ned lis 19, 2006 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skus to appendovat do noveho blendu. Shift + F1, najdes blend, a daj celu scenu. Niekedy to pomaha. A ked nie, tak skus vytvorit novy objekt a tomu priradit ten "chybny" mesh. |
Autor: | thool [ ned lis 19, 2006 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
povedlo se me to pri tom manipulovani vypnout, takze jedu odznova od posledne ulozeny verze.. nejaka ta hodka zpatky nicmene by me zajimalo, jak se da docilit toho, aby render vynechal nejakej objekt (a jak to pak nastavit teda zpatky ) |
Autor: | pedu [ pon lis 20, 2006 8:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Niekedy sa stane, že objekt má IPO. Človek ho posunie, vidí ho v 3D, ale akonáhle sa dá render, objekt sa vráti do IPO polohy a v renderi chýba. |
Autor: | pedu [ pon lis 20, 2006 8:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozrejme po tom, čo som písal sa objekt potom posunie aj v 3D. Ale napadlo ma tiež, že keď sa zapne dupliverts, pôvodný mesh vidieť v 3D, ale nerenderuje sa. Prípadne taký build - keď to človek zapne, objekt pred prvou framou vôbec nie je viditeľný. Komplet je až na konci... |
Autor: | Pitris [ pon lis 20, 2006 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Me se jednou stalo, ze jsem omylem aktivoval castice. Zkus jeste overit tohle. |
Autor: | Jan Železný [ pon lis 20, 2006 12:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je take velice dulezite kde kliknes do F12 pokud to udelas v okne kde nejsou zaple vsechny vrstvy tak se ti nevypocitat. Moc dalsich veci to bzt nemuze material asine aste ta animace ale to se mi take nezda. skus shift+~ v okne [oznaceni vsech vrstev] a pak hned dej F12 |
Autor: | thool [ pon lis 20, 2006 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jan Železný: kdyz rikam, ze jenderuji vsechny vrstvy, tak asi nekecam byly to ty castice. nejak sem se preklikl a dal sem tam "new" v particles - v 3d okne nic nespozorujete a v renderu proste chybi diky za pomoc |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |