blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nevidim jeden z objektu v renderu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3994
Stránka 12

Autor:  thool [ ned lis 19, 2006 2:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Nevidim jeden z objektu v renderu

jak je videt na obrazkach: (vyrez)

blender:
Obrázek


render:
Obrázek

jeden objekt (vlevo) proste chybi v renderu.
onen objekt nema zadny material (ani sem v tomhle ohledu nic nemenil) ..
asi (mozna) to je nejaky nasledek na moje hledani zkratky na defaultni kameru (Ctrl+0), pricemz sem pomoci altu, ctrl a shiftu promackal snad celou numerickou klavesnici

mezi tim nahledem v blenderu a vlastnim renderem sem nemenil nic co se tyce vrstev
proste tuknu na F12 a koukam na to, co vidite na obrazcich
vypada to na nejakou funkci ala "tenhle obekt nebude v renderu videt"

vite nekdo, co s tim? :oops:

Autor:  LukasT [ ned lis 19, 2006 3:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Možno renderuješ bez vrstvy v ktorej máš objekt uložený.
Kukni do render panelu či renderuješ vrstvu s postavou ;)

Autor:  Genom [ ned lis 19, 2006 3:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nebo se jukni,jestli u tý postavy nemáš nechtíc hozenou alfu...

Autor:  thool [ ned lis 19, 2006 3:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

renderuji vsechny vrstvy
alfu to nema -> ta postava nema zadny material

Autor:  kareem [ ned lis 19, 2006 4:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

To že nemá žádný materiál by nemělo vadit, vyrenderuje se ti to defaultní šedou. Zkus upřesnit nastavení nebo postni .blend

Autor:  thool [ ned lis 19, 2006 4:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

.blend bych uprimne posilal dost nerad, je v tom uz asi 60h prace, ma to pro me urcitou hodnotu :?

to, ze nema zadny material rikam proto, abych predesel ruzdnym dohadum o alfa a podobnych

nastaveni.. rekni, co by to pomohlo nastinit a ja dam screen

Autor:  tom*p [ ned lis 19, 2006 6:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co třeba dosah kamery? (po kam až kamera renderuje -> dá se to nastavit)

Autor:  thool [ ned lis 19, 2006 6:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

dosah kamery na maximu :(

Autor:  zgerbiak [ ned lis 19, 2006 6:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skus to appendovat do noveho blendu. Shift + F1, najdes blend, a daj celu scenu. Niekedy to pomaha.
A ked nie, tak skus vytvorit novy objekt a tomu priradit ten "chybny" mesh.

Autor:  thool [ ned lis 19, 2006 6:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

povedlo se me to pri tom manipulovani vypnout, takze jedu odznova od posledne ulozeny verze.. nejaka ta hodka zpatky :?

nicmene by me zajimalo, jak se da docilit toho, aby render vynechal nejakej objekt (a jak to pak nastavit teda zpatky :) )

Autor:  pedu [ pon lis 20, 2006 8:33 am ]
Předmět příspěvku: 

Niekedy sa stane, že objekt má IPO. Človek ho posunie, vidí ho v 3D, ale akonáhle sa dá render, objekt sa vráti do IPO polohy a v renderi chýba.

Autor:  pedu [ pon lis 20, 2006 8:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Samozrejme po tom, čo som písal sa objekt potom posunie aj v 3D. Ale napadlo ma tiež, že keď sa zapne dupliverts, pôvodný mesh vidieť v 3D, ale nerenderuje sa.

Prípadne taký build - keď to človek zapne, objekt pred prvou framou vôbec nie je viditeľný. Komplet je až na konci...

Autor:  Pitris [ pon lis 20, 2006 12:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

Me se jednou stalo, ze jsem omylem aktivoval castice.
Zkus jeste overit tohle.

Autor:  Jan Železný [ pon lis 20, 2006 12:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je take velice dulezite kde kliknes do F12 pokud to udelas v okne kde nejsou zaple vsechny vrstvy tak se ti nevypocitat.

Moc dalsich veci to bzt nemuze material asine aste ta animace ale to se mi take nezda.

skus
shift+~ v okne [oznaceni vsech vrstev] a pak hned dej F12

Autor:  thool [ pon lis 20, 2006 2:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jan Železný: kdyz rikam, ze jenderuji vsechny vrstvy, tak asi nekecam :D


byly to ty castice. nejak sem se preklikl a dal sem tam "new" v particles - v 3d okne nic nespozorujete a v renderu proste chybi :shock:

diky za pomoc

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/