blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Halo v yafray http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3980 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ stř lis 15, 2006 10:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Halo v yafray |
Fungujú v yafrai halo materiály? Slniečko z halo bodu mi internal pekne urobí, ale yaf nič (nehovoriac o časticiach a pod.)... |
Autor: | postolka [ stř lis 15, 2006 11:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, bohuzel nepodporuje. Do urcite miry to muzes nahradit pomoci plane odvracene vzdy ke kamere napr. pomoci constraint TrackTo ( - billboardem) s nejakou vhodnou texturou. Funguje to i u particle systemu, ale tam bude zrejme problem s rendrovanim (a alphou), protoze to bude priserne pomale. Nekdy je celkem dobre vyrendrovat samotne efekty zvlast v internalu a do yafraye je zakomponovat postprocesem, to chce ovsem vedet jak na to :D. |
Autor: | pedu [ stř lis 15, 2006 1:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Škoda. Yafray pekný, ale akonáhle treba aspoň trochu častíc, musím ho zanechať. |
Autor: | kareem [ stř lis 15, 2006 4:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebo halo muzes taky udelat v samotnem 2d editoru a nemusis renderovat nic zvlast. Myslim ze v GIMPu je i nejaký filtr na to, ted presne nevim. |
Autor: | pedu [ stř lis 15, 2006 4:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To hej - keď som to potreboval rozmýšľal som, že to vyrenderujem v internale s alfa pozadím a dám ako textúru... Ale nakoniec som tak prerábal a prerábal scénu, že z nej vznikol zamračený deň bez slnka |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |