blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
nefunkcni ray transp http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3976 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Solid Liquid [ pon lis 13, 2006 11:24 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | nefunkcni ray transp | ||
ahoj, chtel jsem vymodelovat a vyrenderovat lahvicku s tekutinou, ale narazil jsem na me nepochopitelny chovani interniho rendereru, kdy pri prekryti sklenenym materialem je obsah uplnme nepruhledny ale jinak je to bez problemu, viz obrazek.. opravdu nevim, kde je chyba a budu vdecny za radu.. diky, SL
|
Autor: | Pitris [ úte lis 14, 2006 7:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Presne Ti nereknu jak to nastavit, ale v materialech, podobne jak jako urcujes maximalni pocet Ray odrazu, tak i v Ray pruhlednosti urcujes maximalni pocet pruchodu. Ted to mas asi nastaveno na hodnotu 1. Zkus pohledat, ted u Blenderu nesedim, tak nevim presne. |
Autor: | pedu [ úte lis 14, 2006 8:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Raydepth v záložke Yafray. Nemá to však nastavené na 1, ale asi na 5 (neviem presne, či sú tie fľaše dvojvrstvové) |
Autor: | Solid Liquid [ úte lis 14, 2006 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | vyreseno |
ok, diky, bylo to tim, akorat mi prijde, ze pri dostatecnym raydepth je uz casove vyhodnejsi pocitat to v yafray.. SL |
Autor: | pedu [ stř lis 15, 2006 8:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To áno. Yafray je niekedy rýchlejší, ako internal. Len škoda, že mu chýba toľko vecí, ktoré robia blender blenderom. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |