blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Deformovana UV textura po aplikovani Subsurf
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3974
Stránka 11

Autor:  Ethee [ pon lis 13, 2006 3:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Deformovana UV textura po aplikovani Subsurf

Chcem poziadat o radu skusenejsich, ako sa vysporiadat s prilisnou deformaciou textury (testovaci obrazec) v casti modelu ktorej geometria je ovplyvnena pomocou Subsurf ?
Na vacsine modelu je to OK, ale v dolnej casti, kde sa Subsurf najviac prejavuje, je textura znacne deformovana (obr. 1). Kym nie je Subsurf zapnute je to OK . Este horsie to vyzera z druhej strany (symetrickej) modelu (obr. 2) aj ked bez Subsurf je to tiez dobre (obr. 3). Na obr. 4 je unwrapovany model (problematicka cast).

Přílohy:
Poznámka: obr. 4 - rozvinuty model
f_uv_unwrap_detail.png
f_uv_unwrap_detail.png [ 94.7 KiB | Zobrazeno 615 krát ]
Poznámka: obr. 3 - detail zadnej strany modelu bez zapnuteho Subsurf (textura nie je deformovana)
e_zadna_strana_bez_sub_texture.png
e_zadna_strana_bez_sub_texture.png [ 62.65 KiB | Zobrazeno 615 krát ]
Poznámka: obr. 2 - detail zadnej strany modelu po zapnuti Subsurf (textura je deformovana)
d_zadna_strana_texture.png
d_zadna_strana_texture.png [ 74.5 KiB | Zobrazeno 615 krát ]
Poznámka: obr. 1 - detail prednej strany so Subsurf (textura je deformovana)
b_texture_so_sub.png
b_texture_so_sub.png [ 81.03 KiB | Zobrazeno 615 krát ]

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/