blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Spot - buf. shadows http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3964 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ čtv lis 09, 2006 12:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Spot - buf. shadows |
Zdravim. Chcem sa spytat ako dosiahnem aby Spot so zapnutym buf shadows bral do uvahy aj alpha kanal texturi ineho objektu. Vdak. |
Autor: | pedu [ čtv lis 09, 2006 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem, či to ide. Pekné tiene sa dajú IMHO len s Ray Shadows. Dosť som sa s tým naťahoval, lebo mi ide o rýchlosť, ale musel som kapitulovať. Ale možno sa mýlim. |
Autor: | zgerbiak [ čtv lis 09, 2006 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ray Shadows su moc ostre. |
Autor: | tom*p [ čtv lis 09, 2006 5:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus stíny u Area lampy. |
Autor: | kareem [ čtv lis 09, 2006 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo zkus pouzít více světel a tím zjemnit a prosvětlit Ray Shadows. Tím ale na rychlosti moc nepřidáš |
Autor: | pedu [ pát lis 10, 2006 7:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Presne tak. Ale dva spoty tesne za sebou sa ešte dajú zniesť. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |