blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Spot - buf. shadows
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3964
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ čtv lis 09, 2006 12:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Spot - buf. shadows

Zdravim.
Chcem sa spytat ako dosiahnem aby Spot so zapnutym buf shadows bral do uvahy aj alpha kanal texturi ineho objektu.
Vdak.

Autor:  pedu [ čtv lis 09, 2006 1:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neviem, či to ide. Pekné tiene sa dajú IMHO len s Ray Shadows. Dosť som sa s tým naťahoval, lebo mi ide o rýchlosť, ale musel som kapitulovať.

Ale možno sa mýlim.

Autor:  zgerbiak [ čtv lis 09, 2006 3:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ray Shadows su moc ostre. :roll:

Autor:  tom*p [ čtv lis 09, 2006 5:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkus stíny u Area lampy.

Autor:  kareem [ čtv lis 09, 2006 10:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nebo zkus pouzít více světel a tím zjemnit a prosvětlit Ray Shadows.
Tím ale na rychlosti moc nepřidáš :wink:

Autor:  pedu [ pát lis 10, 2006 7:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Presne tak. Ale dva spoty tesne za sebou sa ešte dajú zniesť.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/