blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Textura po obvodu kruhu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3958
Stránka 11

Autor:  ententeak [ úte lis 07, 2006 8:35 am ]
Předmět příspěvku:  Textura po obvodu kruhu

Chtěl jsem se zeptat, když mám kruh, a na něm se má po obvodu opakovat textura, je možný ji nějak po tom obvodu roztahnout??
Konkretne teda Chevrony na Hvezdny brane :wink:

Autor:  pedu [ úte lis 07, 2006 11:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Ak som dobre pochopil, tak ten kruh je vlastne valec.
Facom po obvode sa priradí Materiál 2.
V [Map Input] sa stlačí [Tube] a [Size X] na počet opakovaní.

Autor:  AD [ úte lis 07, 2006 2:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

chevrony jen jako textura?? ...nebyl by lepší model?
...to bude chtít udělat Unwrap a tu texturu namalovat ...pak taky můžeš použít plane s texturou chevronu a alfou a namnožit ho po obvodu disku .... případně vyrendeovat scénu, namalovat (nebo složit z fotek)do renderu chevrony atd ... a namapovat render jako texturu na ten disk ... jen ne jako orco, ale win ... pak už nesmíš hýbat ani diskem, ani kamerou, jinak můžeš začít malovat znovu... :lol:

Autor:  ententeak [ úte lis 07, 2006 5:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

jsem to blbe napsal, myslel jsem ten prostor na vnejsim kruhu mezi sevrony.. ale diky za pomoc...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/