blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Textura po obvodu kruhu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3958 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ententeak [ úte lis 07, 2006 8:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Textura po obvodu kruhu |
Chtěl jsem se zeptat, když mám kruh, a na něm se má po obvodu opakovat textura, je možný ji nějak po tom obvodu roztahnout?? Konkretne teda Chevrony na Hvezdny brane |
Autor: | pedu [ úte lis 07, 2006 11:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak som dobre pochopil, tak ten kruh je vlastne valec. Facom po obvode sa priradí Materiál 2. V [Map Input] sa stlačí [Tube] a [Size X] na počet opakovaní. |
Autor: | AD [ úte lis 07, 2006 2:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
chevrony jen jako textura?? ...nebyl by lepší model? ...to bude chtít udělat Unwrap a tu texturu namalovat ...pak taky můžeš použít plane s texturou chevronu a alfou a namnožit ho po obvodu disku .... případně vyrendeovat scénu, namalovat (nebo složit z fotek)do renderu chevrony atd ... a namapovat render jako texturu na ten disk ... jen ne jako orco, ale win ... pak už nesmíš hýbat ani diskem, ani kamerou, jinak můžeš začít malovat znovu... |
Autor: | ententeak [ úte lis 07, 2006 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jsem to blbe napsal, myslel jsem ten prostor na vnejsim kruhu mezi sevrony.. ale diky za pomoc... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |