blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Armatury - bug?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=395
Stránka 11

Autor:  big.alda [ čtv říj 14, 2004 4:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Armatury - bug?

V novych verzich Blenderu mi nejak nejdou priradit armatury k meshi. Vertexovy skupiny mam spravne, zkousel jsem to s 2.25, tam to jede spravne. Je mozny ze 2 vertexy nesmi byt ve ruzne skupine?

Autor:  jm [ čtv říj 14, 2004 6:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

urcite muzou, jinak by to nemelo moc smysl. to by tam nebyl weight tool.

jm

Autor:  big.alda [ čtv lis 04, 2004 3:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

proste mi nejde priradit armatura k meshi, tak aby ho ovlivnovala s vertex skupinama.
v 2.25 se stejnym souborem to jde.

Autor:  tol [ čtv lis 04, 2004 4:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

divný, jednak platí co zde psal JM, tedy jeden vertex může být ve více skupinách, druhak mi tohle funguje bez problémů v 2.34- můžeš sem poslat .blend soubor, abysme se podívali, v čem je zádrhel? :)

btw bacha na ty názvy skupin a kostí- je to case sensitiv, tzn. když máš "Loket" a "loket", není to to samé :)

Autor:  big.alda [ pát lis 05, 2004 3:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Az se dostanu dom, tak ho poslu - je to mesh z MakeHumanu.
Mozna je to jenom nejaka stupidni moje chyba. :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/