blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Armatury - bug? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=395 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | big.alda [ čtv říj 14, 2004 4:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Armatury - bug? |
V novych verzich Blenderu mi nejak nejdou priradit armatury k meshi. Vertexovy skupiny mam spravne, zkousel jsem to s 2.25, tam to jede spravne. Je mozny ze 2 vertexy nesmi byt ve ruzne skupine? |
Autor: | jm [ čtv říj 14, 2004 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
urcite muzou, jinak by to nemelo moc smysl. to by tam nebyl weight tool. jm |
Autor: | big.alda [ čtv lis 04, 2004 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
proste mi nejde priradit armatura k meshi, tak aby ho ovlivnovala s vertex skupinama. v 2.25 se stejnym souborem to jde. |
Autor: | tol [ čtv lis 04, 2004 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
divný, jednak platí co zde psal JM, tedy jeden vertex může být ve více skupinách, druhak mi tohle funguje bez problémů v 2.34- můžeš sem poslat .blend soubor, abysme se podívali, v čem je zádrhel? btw bacha na ty názvy skupin a kostí- je to case sensitiv, tzn. když máš "Loket" a "loket", není to to samé |
Autor: | big.alda [ pát lis 05, 2004 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Az se dostanu dom, tak ho poslu - je to mesh z MakeHumanu. Mozna je to jenom nejaka stupidni moje chyba. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |