blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Správce souřadnic http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3831 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kareem [ stř říj 25, 2006 7:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Správce souřadnic |
Nevíte zda je v blenderu zabudovaný nějaký správce souřadnic jako například v konkurenčních programech (Cinema 4D...)?? A taky jestli se dá nějak přepnout na metrické míry?? Potřeboval bych modelovat objekt s přesně zadanou délkou a ve stejných poměrech. pžedem díky za odpověd.. |
Autor: | kareem [ stř říj 25, 2006 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak toho zprávce souřadnic sem našel, mělo by to v pohodě zastat transform properties (klávesa n), jen by my stačily ty metrické míry. (Nevim jestli to není blbost, já vim moh bych se řídit podle blenderovského systému, ale přece jenom by mě to zajímalo...) |
Autor: | pedu [ čtv říj 26, 2006 6:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to v podstate sú metrické miery. Človek to zistí pri Physics engine, keď nechá veci padať v gravitácii. |
Autor: | Ethee [ čtv říj 26, 2006 9:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mozno ta zaujmu tieto adresy (a poprechadzaj aj suvisiace odkazy): http://www.blendernation.com/2006/07/06 ... or-script/ http://www.blendernation.com/2006/05/06 ... er-script/ http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=65559 |
Autor: | kareem [ čtv říj 26, 2006 2:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky, hlavně ten první scriptík se mi hodí. Teď už se s tím nějak poperu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |